Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja isgele er det eneste som av og til virker her og. Prøvd alt annet..Ja veldig urolig bein.noen tips er å kjøpe isgele å smøre på leggene før du skal sove, det iser godt og roer leggene mine. Ellers så har jeg vindu alltid oppe så mine legger og bein ikke blir varme. Pluss det som kan hjelpe litt er magnesium og e-vitaminer
![]()
Man kan bli gal av mindre.... Dette er skikkelig slitsomt over lengre tid. Ofte må jeg legge meg før jeg blie for trøtt eller før det blir for sent... For da blir de verre!
Annet tips kjøp en god og myk hotellpute du har mellom beina! Jeg kjøpte min på IKEAgull verdt! Og sover hvertfall litt bedre
![]()
Flere som sliter med urolige bein?
Søvnen er så dårlig for tiden på grunn av dette at det sliter meg ut psykisk...
Virker ikke som noe hjelper
Dette hjelper meg og, både på bein, muskler generelt og bedre søvn.600 mg magnesium!![]()
Dette hjelper meg og, både på bein, muskler generelt og bedre søvn.
600 mg magnesium!![]()
Ganske sikker på at det finnes som tabletter og tyggetabletter også. Også var det jo ei som linka til en krem.Klarer ikke å ta magnesiumkapslene kommer opp nesten med en gang, det lengste jeg har klart å holde de nede er 20 min, men blir utrolig dårlig helt til jeg spyr de opp, forstår ikke hvorfor
Klarer ikke å ta magnesiumkapslene kommer opp nesten med en gang, det lengste jeg har klart å holde de nede er 20 min, men blir utrolig dårlig helt til jeg spyr de opp, forstår ikke hvorfor