Urolige bein!

LeCarpeDiem

Flørter med forumet
Har så veldig urolige bein.. Noen gode råd mot dette? Har det ikke til vanlig, men hver kveld i det siste, blir gal av dette! :-P

Magnesium kan hjelpe, men det er et tegn på at kroppen ikke får nok væske i mange tilfeller! :) prøv å drikk mer vann? :)

Å det sliter jeg med også. Jeg pleier å gå en runde rundt i huset, pleier å lette litt.

Jeg sliter også veldig med dette.. Pleier som sagt å hjelpe å gå en tur i huset eller sitte med beina litt i kaldt vann

Jeg var plaget med det da jeg hadde for lite jern i kroppen. Forsvant med jerntilskudd

Sitter ikke mye i ro.. Burde kanskje nevne det for legen? Plages en del med kløe på bein, legger og lår også, sånn 'sitter og klør meg og ser fullstendig gal ut'...! ;-)

Sitter ikke mye i ro.. Burde kanskje nevne det for legen? Plages en del med kløe på bein, legger og lår også, sånn 'sitter og klør meg og ser fullstendig gal ut'...! ;-)

Sånn har jeg det og! Leggene kløøøøøør!!
Med urolige bein, hva mener du da? Mine (spesielt høyre) kjennes ofte ut som det holder på å dovne bort/det prikker inni. særlig om kveldene.. Irriterende

Back
Topp