Urolige bein!

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
Jeg går rundt og må gjøre noe hele tiden. Jeg føler meg ukomfertabel og sulten, ekstremt mett, kvalm og super tørst alt på en gang... åh! Og jeg har så urolige bein! Særlig når jeg har lagt meg! Føler at jeg MÅ reise meg opp å gå eller løpe! Men jeg er egentlig trøtt og vil sove. Men beina mine lever et eget liv! Og så får jeg krampe... i foten, tærne og leggen...
Hva kan jeg gjøre for å "roe" ned beina mine?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har det på samme måte! Får urolige ben bare av å slappe av på sofaen, og er grusomt når jeg skal sove . Det eneste som jeg syns hjelper er å ha bena litt høyt og evt masasje av leggene. :-)

Mamma slet mye med krampe i leggene, prøvde kjerringrådet med å legge et såpestykke under lakenet. Hu påstår d funker :p

Ellers er vel magnesiumtilskudd et tips :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Knyte en ulltråd rundt leggen skal hvis hjelpe og :p

Det som funka her...var akupunktur og kjøpe deg magnesium tabletter... :) Jeg hadde det under forrige svangerskap...eneste som hjalp her i gården. Så begynt med magnesium allerede jeg :) Og ja smørte isgele på leggene...som min sambo masserte inn hver kveld :) Hadde ekstreme plager...så disse tingene fungerte veldig bra :)

da kan jeg kjøpe isgele som kjæresten kan få massere leggene mine med ^^ høres ut som en meget god idé. Magnesium, er det noe jeg må få av lege eller er det reseptfritt?

Jeg brukte magnesium da jeg var gravid med yngstemann, fikk det anbefalt av jordmoren min. Kjøpte det reseptfritt på apotek.

da kan jeg kjøpe isgele som kjæresten kan få massere leggene mine med ^^ høres ut som en meget god idé. Magnesium, er det noe jeg må få av lege eller er det reseptfritt?

Gjorde det alltid før leggetid...så slapp jeg å ha en søvløs natt :) Kjøpes på apoteket :) magnesium får du reseptfritt på apoteket...fikk dette anbefalt av min lege forrige svangerskap :)

MAGNESIUM!!!! må ta det selv for har akurat samme problemet selv, og det er pga magnesium mangel du får slike urolige bein med kramper.

Jeg slet mye med leggkramper er første svangerskap. Bhgynte med magnesiumpiller nå før jeg ble gravid å hittil veldig lite leggkramper så har trua :-P

Back
Topp