Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når skal du på tul? Vurderer å ta første rundt 8-9 uker.Har hatt en ma og en sa så har bestilt meg tul for å si det sånn![]()
Har bestilt 7+3, men om jeg har litt mer symptomer så enten blåser jeg i den eller så flytter jeg den til 8+3 istedenNår skal du på tul? Vurderer å ta første rundt 8-9 uker.
Kommer an på hvor i landet man er ... noen sier det koster 600kr mens her koster det 1200Kjenner meg igjen... tok enda en test i dag for å sjekke at det har økt siden forrige digitaltest....Vurderer tul selv. Hva koster slikt?
Haha ja antagelig! Kommer til å se an på symptomene, er de veldig til stedet så drøyer jeg til uke 12, er det lite symptomer så tar jeg enDa er det vel 1200 kr her i storbyen..![]()
ENIG! Mye heller tul enn 3dRundt 1500 her.. Men for meg er det verdt det. Heller tul enn 3d ul seinere i svangerskapet. Sistnevnte er jo mest for bildenes skyld, og minst like dyrt.
Stavanger er jo også å regne som storby i mine øyne og her tar flere tilbydere 600,-Da er det vel 1200 kr her i storbyen..![]()
Er så mye mer urolig for alt så kan gå galt denne gangen. Hadde ikke denne redselen med nr 1.. Flere som kjenner seg igjen?