Urolig

Frøya

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Er så mye mer urolig for alt så kan gå galt denne gangen. Hadde ikke denne redselen med nr 1.. Flere som kjenner seg igjen?
 
Ja, men det er fordi jeg mistet sist. Var ikke mer bekymret graviditet nr 2. Men nå er engstelsen begynnet. Vi prøvde å ikke bli så glade denne gangen. Vente med feiringen til vi har hørt hjertelyden kanskje.
 
Har hatt en ma og en sa så har bestilt meg tul for å si det sånn :p
 
Har ikke vert på tul før, men vurderer det denne gangen.. :)
 
Ja, mer bekymret nå. Veldig redd for å miste, mens forrige gang var jeg ikke spesielt bekymret og tenkte at jeg kom til å takle en eventuell SA bra..
 
Kjenner meg igjen... tok enda en test i dag for å sjekke at det har økt siden forrige digitaltest.... :nailbiting: Vurderer tul selv. Hva koster slikt?
 
Kjenner meg igjen... tok enda en test i dag for å sjekke at det har økt siden forrige digitaltest.... :nailbiting: Vurderer tul selv. Hva koster slikt?
Kommer an på hvor i landet man er ... noen sier det koster 600kr mens her koster det 1200
 
Da er det vel 1200 kr her i storbyen.. :p
 
Oh Yes ! Livredd, bruker så sinnsykt mye energi på det :/ men var sånn med mellomste også :p
 
Da er det vel 1200 kr her i storbyen.. :p
Haha ja antagelig! Kommer til å se an på symptomene, er de veldig til stedet så drøyer jeg til uke 12, er det lite symptomer så tar jeg en :p sist var jeg hakket unna sykehusinleggelse for jeg var så dårlig, så om jeg ikke blir dårlig nå så blir jeg litt skremt :p
 
Rundt 1500 her.. Men for meg er det verdt det. Heller tul enn 3d ul seinere i svangerskapet. Sistnevnte er jo mest for bildenes skyld, og minst like dyrt.
 
Ja blir bare værre og værre med åra
 
Savner litt det bekymringsfrie med å være førstegangsgravid. Tenkte jo på ting da også, men var mer avslappa og hadde ikke noe å sammenligne det med...;)
Kanskje jeg skal på tul, skal først til legen vertfall så får vi se☺️
 
Kom plutselig på at jeg fikk jo høre hjerteslagene i uke 13 sist gang, første time hos jm. Første bekreftelsen på at det var liv der. Det gleder jeg meg til :)
 
Back
Topp