Urolig

Nr 3 i april?

Glad i forumet
Nå ble jeg også urolig og stresset. I morrest var jeg på do og da kom det blod på papiret :-( Jeg har ikke noe vondt i magen, ryggen eller andre plasser. Jeg har hatt lite symptomer generelt, bare trøtthet og litt kvelds kvalme. Har en gang tidligere hatt ma og da hadde jeg heller ikke vondt og nå er jeg redd det skjer igjen. Jeg vil ikke miste :-( Selv om dette var en overraskelse så var det VELKOMMEN til oss.

Mannen sier vi avventer og ser om det gir seg og hvis ikke så bestiller vi time til gyn. Vi hadde ett raskt nr i går, kan det komme av det? Jeg har fått en stor dråpe blod i bindet jeg går med!

det kan bare være at akten i går har sprukket ett blodkar, og dermed gitt deg en liten blødning. Går nok bra! :)

Signerer de over:) er det ikke sånn at man blør lettere generelt når man er gravid? Skjønner likevel du blir bekymret, blod er aldri noe gøy. Har blødd i begge svangerskap uten at de har funnet noen grunn. Men kanskje bestille time hvis du fortsetter å uroe deg eller blør mye mer?

blødde også litt på førstemann (over flere dager) og det gikk helt fint :) men sjokket over blod og følelser kjenner jeg meg igjen i.. Men regner det vel nokså vanligt at en kan blø litt etter sengekos..

Back
Topp