Urolig

roni

Betatt av forumet
Er d vanlig at man kan kjenne bevegelse fra fosteret noen dager for så å ikke kjenne noe på flere dager??er 14+2 i dag..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg har ikke kjent liv så tidlig, kjente det rett før ordinær ultralyd sist gang, og nå er jeg ikke mer enn 11-12 uker.
Visste ikke at man kjente liv så tidlig jeg! :-)

Men nå som du har kjent liv hver dag, og du er urolig kan du jo evt. høre med legen din?
Om du venter til imorgen, eller ringer nå ikveld.
Det er jo ikke noe godt å gå å bekymre seg.

Har du kjent liv lenge?

God klem

Vil tro at så tidlig så kan det være vanlig. husker sist eg var gravid så måtte eg ligge å kjenne etter om det var bevegelser der inni, ettet første gang eg kjente noe, og det vat ikke hver dag eg kjente noe.

Nå har eg ikke kjent noe bevegelser enda, er 13 uker i mårå.

det er vel ingen regel å kjenne liv bhver dag ennå. Jeg har hatt mye bevegalese de siste dagene men før det gikk det en dag eller to i mellom... Tror oikke du skal bekymre deg:) det gjør ikke jeg;) ennå er bevegelser en bonus!

Har kjent liv i to uker ca så derfor jeg ble litt urolig..ikke kjent noe de siste dagene men vil vel tro d er normalt når d er så tidlig i svangerskapet..er redd siden vi har mistet to ganger før

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg vil gjette at det er ok i og med at du er såpass kort på vei,men å uroe seg er ikke greit,så ta heller kontakt med lege en gang for mye enn for lite. Håper alt er bra!

Det er vel ikke før mot uke 20 vi skal kjenne liv daglig. Men husker ikke akkurat hvilken uke, men ca rundt der.
Før det er det litt mer så som så. Og så tidlig som deg er det bare bonus de gangene du kjenner. :)

Back
Topp