urolig:-\

mamma til snart 3<3

Andre møte med forumet
Jeg kjenne jeg er litt urolig, for jeg har så lite symptom på at jeg er gravid:-$ ikke e jeg ømm i puppene heller. Har aldri vært da. Er bare sykt kvalm og veldig strekninger i underlivet. Er da noe og uroe seg for? Har vært på ul og fått konstantert at alt er bra med fosteret. Er sikkert bare aå over nervøs.

Hvis du er kvalm er det mer symptomer enn jeg hadde sist for å si det sånn... Merket ingenting :-) Ingenting å bekymre seg for!! :-)

Bra og høre. Bare jeg så beskymre meg fpr alt. Hehe

Hvis det hjelper så er du ikke den eneste, jeg bekymrer meg for alt. Jeg bekymrer meg for at jeg bekymrer meg til og med :P Tror det er en del av det å bli mamma.

Haha, godt sagt, kjenner meg igjen i det å bekymre meg fordi jeg bekymrer meg! "Det kan jo ikke være bra å være så bekymret hele tiden.."

Bebi86 skrev:
Hvis det hjelper så er du ikke den eneste, jeg bekymrer meg for alt. Jeg bekymrer meg for at jeg bekymrer meg til og med :P Tror der er en del av det å bli mamma.

Sign! :)

hehe, ikke bekymre deg så fælt :) du har ingen symptomer, men er superkvalm? ;)

jeg har ingen symptomer annet enn litt trøtthet om kvelden.... har allikevel en aktiv liten krabat i magen :)

Back
Topp