Urolig ved puppen

morfor2

Glad i forumet
Sondre har begynt i det siste å være så urolig ved puppen, stresser liksom. Noen andre som har opplevd det? Ligger og spreller og slipper puppen hele tiden og "kjefter"

Har lurt på om han rett og slett ikke er sulten... Men føler jeg ammmer mye mindre enn før..  Gutten virker jo rask og fin og får nok mat.

Vet ikke helt hva som skjer[8|] 

akkurat sånn holder marcus på og!! han la på seg veldig lite før når han bare fikk pupp, begynte med flaske i tillegg, og legger nå på seg masse. så kanskje det er fordi det ikke er mer melk der han stresser.

Alexander gjør det også en sjelden gang. Da bare holder jeg han unna puppen litt til han begynner å gape igjen, så putter jeg puppen inn på nytt. Funker for oss da. Her er det ingen tegn til at jeg går tom.

Spiser de ikke sjeldnere etterhvert da? Finner vel en egen rytme, og det tar jo litt tid. Vet ikke tegnene på om man går tom for melk, men ikke vær bekymret. Ta en telefon til helsestasjonen på mandag og spør der.

Kom på en ting; kan jo være litt luft han må ha ut, før han roer seg.[:)]

ORIGINAL: haldis

Kom på en ting; kan jo være litt luft han må ha ut, før han roer seg.[:)]

Det er luft som laga slikt styr her med Ben.. skjedde også med flaske. De små har en tendens til å ville ha mat når får "magevondt"..

Tuva har også begynt å kave litt ved puppen innimellom. Gjerne etter 15 minutter eller noe. Sikkert fordi det begynner å bli tomt da, hun suger jo raskere nå enn før. Men har også merket meg at hun  begynner å kave når hun er veldig trøtt.

Vet at jeg har nok melk, dog puppene er blitt litt mer "sæggete" i det siste[;)]

Kanskje jeg ikke må la meg stresse og la Sondre stryre på så går det vel over tilslutt[:)] Mat får han nok av da han har flere bæsjebleier hver dag og han er i storhumør

ORIGINAL: tingeling1

Tuva har også begynt å kave litt ved puppen innimellom. Gjerne etter 15 minutter eller noe. Sikkert fordi det begynner å bli tomt da, hun suger jo raskere nå enn før. Men har også merket meg at hun  begynner å kave når hun er veldig trøtt.

her stresser hun også når hun er trøtt....og eller  sulten...

Back
Topp