Urolig soving

Helene...

Forumet er livet
Snuppa mi sover så utrolig urolig allerede. Eller dvs.: så lenge jeg er våken og følger med på ho ligger ho som ei lita sovedukke... [:D] Men i løpet av natta må det skje noe. På en eller annen måte klarer ho og åle seg ned under dyna, samme åssan jeg setter den fast el. Putetrekket og gulpekluten som skal beskytte lammeskinnet ligger aldri under hodet hennes når jeg våkner osv... Blir litt nervøs, liker ikke at ho stadig har hodet under dyna... Noen som har en smart løsning..? [;)]

ORIGINAL: LilleMag

hva om du pakker henne inn i et tynt pledd sånn at hun ikke får rørt så mye på seg?[:)] Ofte at de faktisk liker det også, og sover bedre[;)]

Se der ja! Noen som er smartere enn meg! [:D] At jeg ikke har tenkt på det, noen netter har hun sovet sånn nemlig... Takk! Det er sikkert lurt!
Må bare huske på å pakke ho inn før ho sovner da... Ho sovner her nede se, så bærer jeg ho i seng, så ho ikke skal vekke storebror. [;)]

ORIGINAL: Trudelillelutt

Isak har begynt å dra dyna over hode. Hvordan han får det til aner jeg ikke. Så jeg ligger jo får ikke sove... La no tungt i enden i går så han ikke klarte det, men er jo redd for det.

Ja, det er ikke no koselig. Litt av problemet er at jeg sover så utrolig tungt om nettene nå, så får jo ikke passa ordentlig på ho føler jeg... [&o] Men her sitter dyna fast da, men ho kommer seg ivei på et vis, flytter seg nedover i senga... Selv om jeg legger ho helt nede i enden. Fatter ikke åssan ho får det til... Lille nurket. [:D] Utrolig sterk...

Back
Topp