Urolig søvn.

litapi

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Septemberlykke 2021
Marsboerne 2023
Er det noen andre som opplever dårlig og urolig søvn? Jeg har urolige føtter, sparker og føler kroppen er en størrelse for liten. Kan våkne av å føle ubehag i hele kroppen og finner ikke roen.
Slitsomt siden jeg er så trøtt allerede!
 
Helt ekstremt :arghh: tror jeg sover 3 timer om natta. Våkner, får ikke sove igjen. Alt fra drømmer til at jeg ligger vondt.
 
Helt ekstremt :arghh: tror jeg sover 3 timer om natta. Våkner, får ikke sove igjen. Alt fra drømmer til at jeg ligger vondt.
Er så slitsomt! Jeg blir så trøtt på dagen. Hjelper virkelig ikke på den nedslitte psyken heller. Huff! :sorry:
 
Jeg har ikke urolig søvn i form av at jeg beveger meg mye, men drømmer noe så voldsomt. Får ca 8 timer søvn om natten, men våkner hele tiden fordi jeg har så forferdelige drømmer :wtf: Passe utslitt når jeg skal stå opp... Til og med om jeg tar en halvtimes powernap på dagen rekker jeg å drømme som bare det o_O
 
Jeg sover urolig. Sliter med å sovne selvom jeg er stuptrøtt. Uro i kroppen følelse. Kjennes også ut som om hjertet banker hardt og høyt. Plagsomt. Tror jeg sover rundt 4-6t, men ikke sammenhengende.
 
Her er søvnkvaliteten først og fremst lav pga ungene som klenger mye på natta :p
 
Mye urolig søvn fra 4+0 til ca. 6+0 med mange oppvåkninger, og kunne være våken i timesvis fra rundt 02 på natten.
Er 7+1 nå. sover bedre, men drømmer fortsatt ganske mye rart.
 
Mye urolig søvn fra 4+0 til ca. 6+0 med mange oppvåkninger, og kunne være våken i timesvis fra rundt 02 på natten.
Er 7+1 nå. sover bedre, men drømmer fortsatt ganske mye rart.
Åh! Kanskje det er håp fra neste uke for meg da. Trenger liiiitt mer søvn enn jeg får nå. :shy:
 
Har mange drømmer.. Både fine og ikke fine :arghh::angelic:
Våkner mye tidligere på morgenen, er skikkelig B menneske.. Men våkner kjempe tidlig nå å føler meg helt våken.. Åsså blir jeg mye trøtt igjennom dagen :wtf: skikkelig merkelig.. Som om kroppen forbereder seg til å våkne tidligere å være mere på høgge :rolleyes:
 
Har også utrolig dårlig søvnkvalitet ....rastløs og er enten for varm eller alt for kald i løpet av natta ...
 
Uff fælt å ha det sånn :/ her har jeg samme problemet og drømmene er så virkelig og så ekkle :(
 
Her og. Ligger og drømmer hele natta føles det ut som. Våkner å må på do og så får jeg ikke sove igjen etterpå. Så slitsomt! :eek:
 
Back
Topp