Urolig søvn.

Noen av dere med sovepose som føler det hjelper seg på at de snur seg til magen på natt?

Hs ville gjerne vi skulle kjøpe sånn med seler, men jeg har ikke lyst.. heldigvis gråter han gjerne etter og ha snudd seg for han liker ikke å sove på magen.

Oi på natten og? Min snur deg på dagen men såvidt jeg vet ikke om natten. Jeg personlig synes det virker litt voldsomt å feste baby imens de sover. Har jo som oss behov for å røre litt på seg de og..

Oi på natten og? Min snur deg på dagen men såvidt jeg vet ikke om natten. Jeg personlig synes det virker litt voldsomt å feste baby imens de sover. Har jo som oss behov for å røre litt på seg de og..

Enig Når de kan snu seg selv og får puste, er det ikke farlig å la dem ligge på magen. :)

Enig Når de kan snu seg selv og får puste, er det ikke farlig å la dem ligge på magen. :)
Vil jo ikke det jeg heller. Han kommer ikke tilbake til ryggen og klager derfor. Når han er urolig så snur han seg, klager og vi snur han på ryggen, så tar det to min og han har snudd seg igjen og klager. Og sånn går natta, blir dårlig søvn og frustrasjon hos alle :/ har prøvd og rulle håndkle og legge rundt han, men snur seg for det.

Vil ikke feste han jeg heller :)
Derfor jeg lurte på om noen opplevde det hjalp bare å ligge i sovepose uten seler.

Kjøpte sovepose igår, første natt med den nå. Han sov faktisk fra 23-7 for første gang på lenge nå! Ikke snudd seg og ikke vært våken, vet ikke om det er tilfeldig. Krysser fingrene for at det hjelper!

Kjøpte sovepose igår, første natt med den nå. Han sov faktisk fra 23-7 for første gang på lenge nå! Ikke snudd seg og ikke vært våken, vet ikke om det er tilfeldig. Krysser fingrene for at det hjelper!

Si ifra om det fortsetter, da skal vi prøve også :P

Etter en uke med urolig søv, sov vesla fra 21.30 ca til 04.00 (mat) så sov hun til 07.15.. Mor er veldig fornøyd og glad.. Nå er det 5 mnd kontroll. Hater når hun skal ha sprøyter osv.
Ønsker alle en flott dag[emoji173]️

Back
Topp