Urolig søvn

Mrs White

Forelsket i forumet
Lillen sover forferdelig urolig. Han sover rimelig greit de første timene, men deeetter våkner han ofte (sikkert minst en gang i timen); han gnyr, sparker, ruller fra side til side, snur seg rundt i sengen (så han ligger med hodet ned, eller tvers over senga), vifter med hendene og er rett og slett urolig. Han vil ikke sove i sin seng så det er ikke mye søvn og hvile for meg gitt! Er det noen som har noengode råd?

Han er glad og sprallig om morgenen så det virker jo ikke som han far så ille av dette.. Men je kan ikke tro annet enn at vi alle hadde hatt det bedre hvis han sov bedre allikevel :-)
 
Har desverre ingen råd, vi har det akkurat likt her. Han kan vær vanskelig og få til å sove på kvelden,men når han sovner så så sover han en stund, også våkner han gjerne
3-4ganger i løpet av natten før det er morgen rundt 6-7tiden.
 
Jeg har dessverre ikke så mange gode råd., for vi har mye av det samme her... Eneste som har hjelpi litt er å bruke sånn sove pose til han. Så da finner jeg han ikke feil vei i senga osv.. men ellers er han like urolig..
 
Jenta vår har sovet i seler faktisk i flere måneder. Første natten sov hun hele natten og så ble hun bittelitt urolig noen netter, sikkert fordi hun innså at hun måtte ligge i seler. Nå finner hun roen med en eneste gang. og det virker som om hun har det veldig bra når hun sover nå. Uroligheten er over.
 
Det har blitt litt bedre her siden jeg har begynt å legge han med føtterne enda nede i fotenden av senga... Har lest at man bør gjøre det, men har liksom glemt det bort. Fremdeles våkner han ofte ved 22 og er lys våken og da vil han opp i senga vår.
 
Hehe.. Jeg leste det du skrev om å legge han med fotenden litt lengre ned i senga, og trodde først du hadde begynt å legge han ved fotenden av deres seng!! Som en hund liksom.. Hehe.. Er litt i ørska her tydeligvis! Godt ting går bedre hvertfall! :-D
 


gutt2012 skrev:
Hehe.. Jeg leste det du skrev om å legge han med fotenden litt lengre ned i senga, og trodde først du hadde begynt å legge han ved fotenden av deres seng!! Som en hund liksom.. Hehe.. Er litt i ørska her tydeligvis! Godt ting går bedre hvertfall! :-D



:-) Sikkert jeg som skriver litt slurvete/ utydelig på litt dårlig svorsk. Hehe, hadde vært pent å legge han i vår fotende :-)
 
Back
Topp