urolig på kvelden

muffinsdronningen

Glad i forumet
er det vanlig at de er mer urolige på kvelden enn på dagtid?
 
jupp.. er slik her også, hun var verre og mer grinete men nå er hun som oftest bare våken og urolig ;)
 
Jupp! Noe jeg synes er helt greit, da vi er to om kvelden som kan bære og bysse :D
 
Ja, det er vanlig, og slik skal det være, så lenge uroen handler om at de er våkne og vil ha mye mat og kroppskontakt. De skal "spise seg opp til natta", og i tillegg er kveldsmelka tynnere og mindre næringsrik, og sulten melder seg oftere. Jeg prøver å tenke at det er bra når jeg må sitte og amme hele kvelden, fordi da øker sannsynligheten for en rolig natt;) 
 
Det er vel mindre, men fetere melk på kvelden?

ja idag har jeg bestemt meg at mannen må ta i et tak og. uansett hvor mye han sier han skal jobbe med oppgaven! vi ble enige om han skulle få en time pr kveld til å jobbe med den, men nå har han obbet hele kvelden. og jeg er sliten.

men til det positive så sov den lille 51/2 time i strek i natt!!!
 


muffinsdronningen skrev:
Det er vel mindre, men fetere melk på kvelden?

ja idag har jeg bestemt meg at mannen må ta i et tak og. uansett hvor mye han sier han skal jobbe med oppgaven! vi ble enige om han skulle få en time pr kveld til å jobbe med den, men nå har han obbet hele kvelden. og jeg er sliten.

men til det positive så sov den lille 51/2 time i strek i natt!!!


Det stemmer!

Det er jo bare en kort periode tross alt det er slik, snart vil de få mer rutiner og legger seg tidligere. Så vi får bare stresse ned og nyte tiden, det går så fort!! Jeg synes alt er så vemodig denne gangen, fordi det er siste gang jeg har en slik liten tass :-)
 
Godt sagt Fitness :)
 
Her sliter lillegutt med magen på kveldene. Mye luft. Fenikkelte har hjulpet litt.
 
Back
Topp