Urolig om natta

Markmusa

Gift med forumet
I de siste dagene har jeg bare vridd meg og har ikke fått sove. Flere som har det sånn? Er det sånn at soveproblemene skal begynne allerede? Eller er det bare tlfeldigheter... Hmmm. Håper jeg får noen måneder til med nattesøvn før de plagene kommer ja.... [8|][8|]

Ja, jeg har begynt å sove dårlig!! Det er så dumt.. Er så trøtt på jobben!

Hva kommer det av? Har litt sånn vondt i magen og. Og tenker mye.. Og bare finner ingen god liggestilling!

jeg begynner også å slite med å finne en god liggestilling! har endel vondt i magen, føles litt oppblåst, og så er jeg sååå glad i å ligge på magen når jeg skal sove! hehe... skikkelig problem, ihvertfall senere i svangerskapet! :-P

Jeg sover mye lettere enn før, våkner av ingenting og får ikke sove igjen.. Men er jo en del på do om natten, vet ikke om det har noe med saken å gjøre...?  ...og jeg som ALLTID sover godt/tungt[:@] Synes det er litt tidlig for nattesøvnen å forsvinne[:o]

ja man håper jo på å kunne sove godt om natten så lenge som mulig, for på slutten er det vel ikke så mye håp om å sove en hel natt uansett! :-)

Huff ja... Jeg våkner bare... Ikkeno grunn tror jeg [8|] Men merker også at jeg dovner fort bort i armer og bein så mulig det er det også... Går i halvsvime på jobb om dagene. det er ikke noe gøy akkurat. [:'(]

ORIGINAL: bambibaby

Huff ja... Jeg våkner bare... Ikkeno grunn tror jeg [8|] Men merker også at jeg dovner fort bort i armer og bein så mulig det er det også... Går i halvsvime på jobb om dagene. det er ikke noe gøy akkurat. [:'(]

Dovner bort i armene jeg også.. Hvorfor gjør man det liksom? Hvis man ikke pleier å gjøre det...?[8|] 

Har ikke peiling. [8|] Har ikke hatt problemer med det før iallefall... Dovner tilogmed bort hvis jeg sitter og handa ligger litt feil..  

Sover som en stein, men våkner tidlig på morgenen. Men sovner fort igjen, etter jeg har vært oppe på do. Nyter det så lenge det varer, for "bøllefrøet" begynner å bli ganske aktiv......[:)]  så det kan vel hende at det blir mere uroligt på nettene fremover.

Back
Topp