urolig om natta?

lillemolla

Gift med forumet
er det flere som har bebisser som våkner ofte om natta nå?
Robin var inne i en så go periode.sov rundt eller ihvertfall til kl 5 før mat og sov gjerne et par timer etter det.nå kan han gjerne våkne 5-8 ganger om natta.har prøvd å gi mat men da super han bare ltt før han sovner på fanget.har gitt vann. det har han drukket,fått smukken og sovet videre.periodene har vart ifra å våkna opp med en liten times mellomrom til kanskje 2.gir jo
 grøt og mos på dagen så mener at det ikke er matgråting han holder på med...da tror jeg ikke han hadde sovna bare med å få smukken..er det mulig at han kanskje drømmer mer enn før?.leste på helsesøster sine sider her på BV om dette ,men de barna var ca 6mnd og oppover... 
er så usikker om jeg bare skal få la han holde på med denn gråtinga en stund før jeg gjør noe..hvor lenge en skal event.vente og sånne ting...han er blid og opplagt om dagen så det virker ikke som det er noe som plager han heller....[&:]

Våkner litt mellom kl 5 og kl 6 på varme netter. Jeg gir henne bare smukken og hun sover videre til kl 8 ca..

Felix har også begynt å våkne oftere, men her tror jeg det er pga tenner...det klør og det klør. Vi har nettopp begynt med grøt vi da, men ser ikke ut til å ha noen effekt enda. før sov han hele natta, men nå har han begynt å våkne 2-3 ganger hver natt. Da gir jeg han litt mat, men han orker ikke spise stort før han sovner igjen. vet ikke hva grunnen kan være jeg...kanskje det er varmt, eller han vil kose...aner ikke, men håper han har tenkt å begynne å sove hele nettene igjen snart. Han gjør ikke annet enn å sutrer når han er våken for tiden da, så får jo nesten ikke gjort noe

ORIGINAL: Ihne

Jeg har ikke det problemet. Henrik sover som bare det.

Du skal ikke se bort ifra at det er varmen(det er varmt hos dere også ikke sant?)[8|]
De kan lett bli sutrete da. Varmen plager de like mye som oss.

Sikker på det ikke er tannebisser på vei? Da er de også sånn sutrete. Kan holde det gående i flere timer om natta.

Siden han har sovet bra tidligere, så er det nok bare en liten periode han er inne i nå tenker jeg.

tror ikke det er varmen..har vært sånn tidligere i uka også og da regnet det....på dagtid så sover han som bare det..ligger i vpgna so og koser seg...vet ikke om det er drømmer eller han sutrer fordi han mister smokken.er jo ikke så avhengig av smokken på dagtid.bare når han skal sove...rare greier...

Constanse sover stortsett hele natta hun... [;)] I natt sov hun faktisk fra 22.15 til 08.30[:)][:)]

ORIGINAL: lillemolla

ORIGINAL: Ihne

Jeg har ikke det problemet. Henrik sover som bare det.

Du skal ikke se bort ifra at det er varmen(det er varmt hos dere også ikke sant?)[8|]
De kan lett bli sutrete da. Varmen plager de like mye som oss.

Sikker på det ikke er tannebisser på vei? Da er de også sånn sutrete. Kan holde det gående i flere timer om natta.

Siden han har sovet bra tidligere, så er det nok bare en liten periode han er inne i nå tenker jeg.

tror ikke det er varmen..har vært sånn tidligere i uka også og da regnet det....på dagtid så sover han som bare det..ligger i vpgna so og koser seg...vet ikke om det er drømmer eller han sutrer fordi han mister smokken.er jo ikke så avhengig av smokken på dagtid.bare når han skal sove...rare greier...

Johannes begynte å kave store deler av natten her, etter å ha sovet som en stein i mange måneder. Med han skjedde dette når han begynte å snu seg fra mage til rygg, for dette skulle han da gjøre gjennom hele natten også[&o] Etter lite nattesøvn på han og oss, har vi hindret han i å kunne snu seg, nå sover han gjennom hele natten igjen[:D]

her også våkner baby oftere enn før...trur d har litt med varmen å gjere!! er jo så varmt for tida,så trur min er berre tørst npr han våkner!! for han tar berre litt,så sovner han att ganske fort[;)]..........litt meir slitsomt for mor........

Han her er kjempeurolig om nettene nå som det er så varmt! Plages skikkelig[:'(] Spiser grøt i åtte tida, og får pupp-påfyll når jeg legger meg. Også våkner han etter noen timer og er sulten igjen.... Gitt grøt ei uke nå, så tydeligvis er han ikke klar for å sove hele natta enda.... Men det kommer vel etterhvert det og[:)]

Back
Topp