Urolig mage

påbg17

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Hei.
Jeg har slitt med løs mage/delvis diarre siden 26. Desember. Dette sliter veldig på meg og jeg begynner å kjenne deppa og gråter hver dag. Tør ikke gå ut mer enn jeg absolutt må fordi jeg må være i nærheten av et toalett.
På kontroll for to uker siden, uke 33, hadde jeg ikke gått opp i vekt, men baby hadde vokst fint.
Føler at jm og lege ikke bryr seg om hvordan jeg har det.
Har du noen tips?
Kan dette være grunn til å sette igang fødsel før termin eller minst til termin?

2. Gangsgravid 34+5.
 
Hei:)

Jeg har full forståelse for at dette er en frusterende situasjon som påvirker veldig din livskvalitet. Jeg blir også bekymret for deg i forhold til at du er nedstemt. Prøv å si det til jordmor og legen din at du føler at de ikke bryr seg som du skriver. Det psykisk er vel så viktig som det fysiske.

Ang igangsettelse er ikke det noe å hige etter i utgangspunktet hvis mor og barn har det greit. Dette er en vurdering de tar ut i fra barnets vekst og din helse.

At du har hatt så mye dieare over så lang tid tenker jeg at dette også evt bør undersøkes, det kan være helt normalt, men det tapper mye energi, samt at det er greit å utelukke at det er en annen årsak til det enn svangerskapet!

Håper du får i deg stoppende kost og at det snart bedrer seg!

Masse masse lykke til!
 
Back
Topp