Urolig mage

Er det flere enn meg som sliter med magen nå i svangerskspet?
De siste 4 dagene har jeg hatt trøblete mage. Nesten som diare, men ikke noe vondt i magen. Ikke noe feber. Og kun 1 gang om dagen.
Er dette vanlig?
Jeg nevnte det til jordmor i går på kontroll Og hun sa ikke noe spesielt om det.

Jeg har det sånn.. Hatt diaré hver dag siden positiv test omtrent.. Veldig slitsomt- for jeg kan aldri være langt unna et toalett. Men er for så vidt glad for at jeg ikke er forstoppet...

Uff stakkars deg som har gått med dette så lenge. :/

Takk for medfølelsen. [emoji28] Utrolig hva man venner seg til... Litt enklere nå når jeg har gått ut i full sykemelding. [emoji6] Håper magen din har bedret seg! Jeg fikk beskjed om å drikke Biola. Det skal hjelpe for magen, men det er visst også dokumentert at det kan ha forebyggende effekt mot f.eks. eksem hos babyen. Jeg merker ingen effekt på magen, men..

Er det flere enn meg som sliter med magen nå i svangerskspet?
De siste 4 dagene har jeg hatt trøblete mage. Nesten som diare, men ikke noe vondt i magen. Ikke noe feber. Og kun 1 gang om dagen.
Er dette vanlig?
Jeg nevnte det til jordmor i går på kontroll Og hun sa ikke noe spesielt om det.

Ja! Samme hos meg de siste 3 dagene, ikke vært løs i magen hittil i svangerskapet, men nå kommer det.
Har også økt nedpress, kynnere, utflod, tyngdefølelse og øm nedentil. Så regner med at ting forbereder seg.

Takk for medfølelsen. [emoji28] Utrolig hva man venner seg til... Litt enklere nå når jeg har gått ut i full sykemelding. [emoji6] Håper magen din har bedret seg! Jeg fikk beskjed om å drikke Biola. Det skal hjelpe for magen, men det er visst også dokumentert at det kan ha forebyggende effekt mot f.eks. eksem hos babyen. Jeg merker ingen effekt på magen, men..
Glad jeg og er sykemeldt når det er slik.
Min jm og lege hadde ingen tips.. kunne prøve blåbær. Men det har ikke hjulpet.

Ja! Samme hos meg de siste 3 dagene, ikke vært løs i magen hittil i svangerskapet, men nå kommer det.
Har også økt nedpress, kynnere, utflod, tyngdefølelse og øm nedentil. Så regner med at ting forbereder seg.
Håper det ikke varer like lenge hos deg da!

Nå er jeg så lei av dette at jeg gråter hver gang jeg er på do og etterpå.
Og alle sier bare "uff da. Heldigvis ikke så lang tid igjen."
6-7 uker føles som en evighet :(

Nå er jeg så lei av dette at jeg gråter hver gang jeg er på do og etterpå.
Og alle sier bare "uff da. Heldigvis ikke så lang tid igjen."
6-7 uker føles som en evighet :(
6-7 veker er ganske lenge det når formen ikkje er på topp eller du har plager eller venter på noke. Sånn som no! Så eg føler med deg. Må være utrolig slitsomt & kjedelig.

6-7 veker er ganske lenge det når formen ikkje er på topp eller du har plager eller venter på noke. Sånn som no! Så eg føler med deg. Må være utrolig slitsomt & kjedelig.
Det er utrolig slitsomt. Håper på mer forståelse fra jm på torsdag. Og at jeg klarer å la være å sette på meg smilet og late som at det går greit.

Back
Topp