Urolig hele natta 2,5år

• Trådstarter Trådstarter Hawler84
  • Opprettet Opprettet
H

Hawler84

Guest
har en guttunge på 2,5 år som sover så urolig om natten.

tydligvis masse mareritt.han snakker mye i søvne.

han  griner mye om natta.sier neeeeei,ikkke,ha ha.mamma,drikka.gir han drikke,men han vil ikke,men etter 5 min er det likt igjen

Jeg vet snart ikke hva jeg skal gjør.så jeg føler jeg holder på å tørne snart i mangel på søvn.

hva mener dere jeg kal gjør eller hva det kan være.   

Forsøkt med en liten nattlampe på? Kanskje det hjelper om det ikke er mørkt i rommet når han våkner? Prate om at det ikke er noe skummelt der før han skal sove og når han er våken på dagtid og leker på rommet sitt - det kan hjelpe.

Bruker han smokk om natten enda? Kanskje han mister den og ikke finner den. Vi har det litt sånn og har måttet legge et par smokker i sengen da finner han alltid en. (Må venne han av med den nattsmokken snart, det blir nok ikke så lett.)

Spørre i bhg om de har snakket om noe skummelt der, eventyr eller noe som han blir skremt av eller drømmer om kanskje.

han bruker ikke smokk og går heller ikke i bhg
så vet ikke hva og hvorfor han er så pass urolig..han har alltid vært urolig men i de siste gråter han og vet at han drømmer fordi han er ikke våken

Har dessverre ingen tips,men masse medfølelse! Det der var akkurat som å lese om Jonasen her.. Jeg velger å tro det bare er en periode, som forhåpentligvis går over snart.

Back
Topp