Urolig baby

småtrollene

Elsker forumet
Føler dere noen ganger at babyen i magen er så urolig at du på en måte blir "dårlig"? Veldig vanskelig å forklare, men jeg mener ikke sånn "Ååå herregud så dårlig jeg bei", men at dere kanskje føler ubehag. Det gjør jeg! Husker det fra sist sv.skap, det jeg fant ut var at hvis jeg spiste en brødskive eller noe som ble babyen mye roligere i magen[:)]
Føles noen ganger som om det er karusell i magen min[:D]

Hvis babyen blir veldig aktiv når jeg spiser så kan jeg kaste opp etterpå.. [:D] Det er egentlig litt komisk, noen ganger stopper jeg måltidet, må bare legge meg nedpå å vente.. Har prøvd å spille musikk, har ikke merka noe effekt enda, men funka kjempebra sist da jeg var i siste trimester [:)]

Uffda[8D] Musikk har jeg faktisk ikke prøvd! Kanskje det er noe å prøve?!
Av og til lurer jeg på når han sover, syns han er våken hele tiden.. Men kjenner at det er slitsomt når kvelden og natta kommer å han begynner å danse rundt i magen. Mange ganger må jeg stå opp midt på natta å spise bare for at han skal gi seg[:D] Det er rart hva som roer de..

ORIGINAL: 1storog1imagen

Føler dere noen ganger at babyen i magen er så urolig at du på en måte blir "dårlig"? Veldig vanskelig å forklare, men jeg mener ikke sånn "Ååå herregud så dårlig jeg bei", men at dere kanskje føler ubehag. Det gjør jeg! Husker det fra sist sv.skap, det jeg fant ut var at hvis jeg spiste en brødskive eller noe som ble babyen mye roligere i magen[:)]
Føles noen ganger som om det er karusell i magen min[:D]

Kanskje bebisen din merker at du får lavt blodsukker... *Mamma nå må du ta deg en matbit, ellers hopper jeg rundt her!!* hihi [8D]

babyn min blir utrolig hyper rett etter jeg har spist...den kan være litt rolig når jeg ikke har spist no på et par timer

Back
Topp