Urolig baby

Lillelima

Limaaa
Vet ikke om jeg har grunn til å klage da..lillejenta mi sover godt fra 23/24 til morgenen ca 08. Med en flaske en gang på natta. Men fra kl 12 på dagen og helt til senkveld er hun urolig. Finner ikke helt roen virker det som. Hun er kjempe trøtt men sover bare litt nå og da. Skriker ikke så mye, men kaver og virker som hun plages. Tror det er luft og at hun kanskje blir overtrøtt. Tilslutt skriker hun så mye at eneste som virker er å gi henne flaske(mme). Hun slutter ho å gråte da, så skulle tro at hun var sulten. Men blir bekymra for at jeg kanskje gir flaska for ofte. Og gjør vondt ting verre.Anbefales jo 3-4 timer mellom. Men avogtil blir det bare 2timer her. Andre som har det slik? Off alle disse bekymringene! Er koselig med litenbaby og barseltid,men må ærlig innrømme at jeg gleder meg til hun blir litt større :-)

Sånn er min baby også, føler også at jeg noen ganger gir mat for ofte, men tenker er hun sulten så skal hun sulten så skal hun selvfølgelig få mat :-)
Men jeg mistenker kolikk på ho av vår siden ho har en del vondt i magen der ho presser seg sammen og man kan se hun kniper magen sammen :-/
Og vi har ei som er veldig hard i magen og griner når ho går på do :-/
Ikke lett med alle disse små :-)

Har helt likt med min :) bare min vil ha mat hver 2 time på dagen og hver 3-4 time på natta .... Men han vrir seg ofte pga luft og er urolig utenom når han sover .... Men helsesøster sa at jeg ikke måtte bekymre meg :)

Høres ut som vår snuppe. Hun sover lenge og godt på natta, men kan være veldig urolig på dagtid. Her var det visst luft, for vi kjøpte minifom på apoteket, og nå virker hun myyyye bedre! :)

Back
Topp