Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det også slik. Både med første mann og nå. Trøsten er at det bare er for en periode. Og husarbeid går i rykk og napp.Jeg har bæresele også, sover bare viss jeg er mye i aktivitet, å våkner når jeg stopper opp eller setter meg ned. Jeg vet ikke om dette er normalt, hadde det helt likt med første mann.
Sent from my iPhone using BV Forum
Mye uro her også (hun er 6 uker på torsdag). Noen ganger sovner hun etter amming i senga på natta, nærmest med puppen i munnen, og er jeg heldig sover hun et par timer i strekk da (rekorden er fire timer i strekk om natta, det skjer ikke ofte). Men til nå ha det aldri funka å legge henne ned for å sove etter byssing. Hun sovner i armene våre, men våkner når vi legger henne ned, selv om vi har prøvd med varmeflaske, pakke tett rundt henne osv. Samme her også med at det eneste stedet hun sover på dagtid utenom på oss, er i vogna. I går skjedde det utrolige at hun fortsatte å sove i tre timer (!!) i vognbagen etter vi kom hjem fra tur. Fantastisk!! Vanligvis våkner hun når vi kommer hjem. Håper det kan skje oftere. Litt slitsomt med lite sammenhengende søvn, ja... Har du prøvd bæresele? Akkurat nå sover lillemor i bæresele mens jeg sitter i godstolen, det er gull verdt! Så kan jeg hvile litt en liten stund også...![]()
Kanskje jeg burde ha vært mer presis - mener nok bæresjal (close caboo) ment for de aller minste.Bæresele er jo 3 mnd+?
Kanskje jeg burde ha vært mer presis - mener nok bæresjal (close caboo) ment for de aller minste.![]()
Ergobaby har nyfødt innlegg, og flere seler som også har det. Her bruker vi Ergobaby med nyfødt innlegg, meitai og babybjørn dersom de andre er til vask (ekstremt gulpebaby)Bæresele er jo 3 mnd+?