Muumi mama
Betatt av forumet
Gutten vår får grøt ca kl 17:45, så er det nattdrakt og kos frem til 18:15 da han får litt melk.
Så sovner han egentlig greit og er trøtt.
MEN, så begynner det..
Litt etter vi legger oss (ca 22.00) så "våkner" gutten..Han ligger med øynene igjen men er urolig i sengen og
lager gryntelyder.
Han har jo selvfølgelig ikke smokken, da den detter ut med en gang han sovner ordentlig.
Når han våkner da så reiser jeg med og putter i han smokken, legger han på siden å så er det stille...
I 30 MINUTTER.. så er det påån igjen og sånn holder vi på nesten hele natta.
Om jeg IKKE gir han smokken ligger han å vrir seg og grynter helt til han våkner ordentlig å da skal det mer til for at han sovner igjen.
JEG BLIR GAL AV ALDRI Å FÅ SAMMENHENGENDE SØVN!
(ja vi sover på samme rom, men bor i et så lite hus at det er ikke mulig for han å få eget rom )
Har noen av dere noen tips?
- Hilsen en desperat trøtt mor
Så sovner han egentlig greit og er trøtt.
MEN, så begynner det..
Litt etter vi legger oss (ca 22.00) så "våkner" gutten..Han ligger med øynene igjen men er urolig i sengen og
lager gryntelyder.
Han har jo selvfølgelig ikke smokken, da den detter ut med en gang han sovner ordentlig.
Når han våkner da så reiser jeg med og putter i han smokken, legger han på siden å så er det stille...
I 30 MINUTTER.. så er det påån igjen og sånn holder vi på nesten hele natta.
Om jeg IKKE gir han smokken ligger han å vrir seg og grynter helt til han våkner ordentlig å da skal det mer til for at han sovner igjen.
JEG BLIR GAL AV ALDRI Å FÅ SAMMENHENGENDE SØVN!
(ja vi sover på samme rom, men bor i et så lite hus at det er ikke mulig for han å få eget rom )
Har noen av dere noen tips?
- Hilsen en desperat trøtt mor
Last edited: