Urolig baby + magevondt

Nenemor

Flørter med forumet
Januarskatter 2015
Prøver å finne ut kva snuppa reagerer på av det eg et. Tykkjer det er vanskeleg å finne ut! Ho er veldig urolig på kveldane, i går gret ho intenst av og på i nokre timar. Prompar ein del, har bæsjebleier kvar eller annenkvar dag. Ho får berre morsmelk.

Det er litt vanskeleg å ha folk på besøk om kveldane, for eg må stort sett berre bere på ein gråtande baby. Har lurt på om det er noko i min mat som gjer det. Trudde det kunne vere sjokolade, for det har eg ete mykje av etter ho kom. Men 3-4 dagar utan sjokolade har ikkje endra det.

Kva reagerer babyane dykkars på? Og kor lang tid går det frå eg har ete noko til det er i melka og til eg kan sjå om det gjer ho vond og urolig?

Mi var også veldig urolig på kvelden, helt fram til jeg skjønte at det var sult som gjorde det... Ammet veldig ofte på kvelden for hun roet seg ikke, men etter litt ekstra mme har kveldene blitt en drøm :) Har nok selv til henne om dagen, men hun spiser seg sånn opp om kvelden (sover fra 23-7) så hun trengte bare litt ekstra mat :)

Her har me og litt ekstra på kveldstid, og da skyldast nok svolt her og. Merka ho får ikkje so mykje frå meg so ho sku ønska tydeligvis.. Kan sitta å amma ho i fleire tima på kvelden før ho roe seg.. Prøve no å auka produksjonen min me å pumpa ette måltid,men føle da berre hjelpe litt.. Og verst av alt, berre eine puppen so har auka ser da ut så.. Heh.. Gull me to ulike daia! :p

Takk for svar! :-) Eg har kjøpt inn mme no, så då skal eg sjå i kveld om det hjelper! Så får eg samstundes pumpe meg i kveld, for å få eit bilete av kor mykje melk som finst der og prøve å få opp produksjonen ;-)

Her hadde vi det også slik i starten, trodde han reagerte på meieriprodukter men fant ut at det var sult og at jeg ikke hadde nok melk til han. Nå får han ekstra mme på morgen og kveld (gjerne 1 gang på formiddagen også avhengig av når han får mme om morgenen hvis vi skal ut på noe da han blir fort sulten på kun mm - gjerne etter 1 time). Har en helt annen gutt nå:-)

Her er det det samme... Tror desverre bare det er å vente til det går over, babyer er gjerne urolige i magen i begynnelsen uten noen grunn :( fikk iallefall beskjed om det på helsestasjonen... Er ikke sult, for går fint opp i vekt. Tror du det kan være sult kan du jo veie på helsestasjonen? :)

Ellers er det visst normalt at de er urolige og spiser mer på kvelden, da de spiser seg opp for natten :)

Her er også mini urolig på kvelden. Mye byssing og bæring. Hun sliter med å finne roen samt litt magevondt. Vil gjerne henge i puppen og bruke den so smokk, men da spiser hun til hun spyr. Mer enn nok melk her hvertfall. Er veldig vanlig at de er litt urolige på kveldene og ofte er det ikke noe annet å gjøre enn å bysse og bære og kose til det går over en vakker dag :) Men er du heldig er det bare en liten ekstra melkeskvett som skal til :)

Back
Topp