Uro!!!

I

Ingenbruker

Guest
Hvilken uro har dere? (Bilder? :p)

Skal ha en over lekegrinda i stua men finner ingen jeg liker :p
 
Jeg ville gjerne ha en som var litt nøytral i fargene og endte opp med en fra IKEA.

leka-uro__0236997_PE376212_S4.JPG
 
Vi har denne fra mamas and papas..

 
Søstra mi laga til meg meg ugler :)
 
Har bestilt denne fra etsy, dessverre til min gamle adresse, så den blir vel fort sendt tilbake til USA, før jeg får den :( ImageUploadedByBV Forum1453205129.037368.jpg
 
Har du da noe stativ til grinda? Den er så utrolig fin

Jeg har hengt den opp i taket fra en krok. Den har desverre ikke noe stativ, men en usynlig tråd. Ser sånn sett ut som den henger i løse luften, noe som er veldig kjekt ;) Har en annen musikk-uro fra mamas and papas som er festet på sprinkelsenga hennes.
 

Vedlegg

  • IMG_5987.JPG
    IMG_5987.JPG
    164,4 KB · Visninger: 85
Jeg har hengt den opp i taket fra en krok. Den har desverre ikke noe stativ, men en usynlig tråd. Ser sånn sett ut som den henger i løse luften, noe som er veldig kjekt ;) Har en annen musikk-uro fra mamas and papas som er festet på sprinkelsenga hennes.
Så fint det ble :)
 
Jeg ville gjerne ha en som var litt nøytral i fargene og endte opp med en fra IKEA.

leka-uro__0236997_PE376212_S4.JPG

Den var jo søt :) hbordan henges den opp? Syns de på ikea er så teite, de kan jo ikke henges på senge/stellebordskanten... :(
 
Mulig jeg er litt dum, men hva er ettersending?

Etter man flytter får man 2(?) mnd gratis ettersending av posten, at all posten i ditt navn som kommer til din gamle adresse blir omadressert av posten og automatisk sendt til din nye adresse. Etter gratisperioden må man bestille selv :)
 
Etter man flytter får man 2(?) mnd gratis ettersending av posten, at all posten i ditt navn som kommer til din gamle adresse blir omadressert av posten og automatisk sendt til din nye adresse. Etter gratisperioden må man bestille selv :)
Hm, det var jeg ikke klar over, over et halvt år siden vi flyttet, også hadde samboer ikke slettet adressen fra paypal, bare lagt til den nye, alt annet han har bestilt har kommet til vår nye adresse, men denne ble plutselig adressert til vår gamle adresse :/ la ikke merke til det før her for litt siden, og finner ikke noen sporing på den annet enn at den ankom Chicago 2/1, der stopper sporingen. har kontakten posten, men de har ikke funnet den. Så vet jo ikke om den har kommet til Norge, og blitt sendt tilbake, eller om den ikke har kommet enda :/ Kjedelig å måtte betale frakt igjen, men sånn er det å være uopmerksom
 
Ønsker meg denne <3 <3 <3
 

Vedlegg

  • rm13_xlarge.jpg
    rm13_xlarge.jpg
    39,5 KB · Visninger: 59
Back
Topp