Uro ved brystet

Mamma til 4

Elsker forumet
Gutten min tar tak suger litt og slipper. Sånn homder han på hele tiden nå. Hvorfor ? Hvs skjer ? Er mest ille på kvelden mellom 18-00.00. Men var sånn på dagen i dag og

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Hvor gammel er han? Sånn gjør min ofte også. Men han er ikke sint eller noe, så aner ikke hvorfor han gjør det! Han tar ordentlig tak etterhvert som regel. Noen ganger så gjør han det fordi han ikke vil at det skal komme melk ut virker det som, og da gir jeg han smokken og da får jeg en veldig fornøyd baby :) min er 6,5 uke forresten.
 
Hvor gammel er han? Sånn gjør min ofte også. Men han er ikke sint eller noe, så aner ikke hvorfor han gjør det! Han tar ordentlig tak etterhvert som regel. Noen ganger så gjør han det fordi han ikke vil at det skal komme melk ut virker det som, og da gir jeg han smokken og da får jeg en veldig fornøyd baby :) min er 6,5 uke forresten.
Min blir sint, akkurat som han blir sint fornærma for at det kommer lite melk eller no ? Han er 6 uker og 2 dager.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Alle mine tre har hatt den fasen. Når mi gjør sånn pakker jeg vekk puppen, gir smokk og venter en stund før jeg tilbyr pupp igjen.
 
Han gjør det når han skal ha mat :/ kan være han er sugeforvirret ?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Frøkna mi river i puppen og begynner å gråte. Pleier å hjelpe å bytte pupp. Men noe dager skjer det på begge også. Prøvd i det siste å veksle mellom pupp,amining og nan. Det har funket veldig bra også har jeg drukket ammete. første dagen pumpet jeg 60ml, neste 120ml,neste 160ml osv.. idag pumpet jeg faktisk 240ml å ser ut som det hjelper.. syntes ikke den draingen i puppen er noe moro. skulle gjerne vist hvorfor. Om det er grunnet lite melk eller ikke. eller om det bare er en fase hu er inne i. Hu er 8 uker og 1 dag.
 
Hun har gjort slik ofte på kveldstid, først trodde jeg der var for lite melk og byttet pupp, men da ble det verre. Så her er det iallefall fordi det kommer melk. Hun er ikke sulten og vil bare sutte. Stort suttebehov på kvelden. Problemet her er at hun ikke tar smokk, så meg lar henne bare ligge ved puppen, hun tømmer den sakte men sikkert, men litt sinting innimellom, så blir hun mer og mer fornøyd til mindre melk som kommer :p sikkert en grunn til at hun sover fra 00 til 07.30 uten å vokne, hun blir nokk meget mett i denne sutte perioden. Ligger i 2 timer med dette, så får hun den andre fulle puppen i 12 tiden før hun sovner.
 
Får hun i srg noe når hun ligger å sutter da ? Gutten mib drakk ei flasje nan med 200 ml i sted. Skal egentlug bare ha 90. Jan gulpet ikke. Men det ee vel alt for mye ??

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Min blir urolig slipper å vil ha på nytt hvis han trenger å rape eller gulpe. Så er han rolig og fortsetter å spise til han holder på å sovne. 5 uker gammel
 
Det er vanlig siden kveldsmelka er tykkere og vanskeligere å suge ut. Så noen blir sinte når de må jobbe mer for maten :)
 
Men han er sånn hele dagen . Suger effektivt npen få tak så gir han opp

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp