Uro over sengen?

Ullegull

Stol på den som viser det!
Septemberlykke 2021
Det ser jo veldig fint ut, men hvorfor skal man ha det? Jo, jeg sjønner jo jo babyen blir stimulert osv. Men eg sjønner ikke hvorfor akkurat når den skal sove? Noen som har erfaring? Sovner barnet fortere, bedre? Sikkert dummer spørsmål..menmen

Funket ikke så bra på jenta vår, så tror ikke jeg skal prøve det på lillebror... Men kanskje over leikegrinna ;)

Vi hadde til førstemann men det funket ikke så bra, så nå skal vi ha den over lekegrinda :)

Vi har en uro med lyd, og en "lampe" på siden av sengen, den skifter farge og lyser i taket. Når vi legger lillegull så tar vi på lampen, så ligger han å ser på den til han sovner. Og den uroen blir egentlig bare brukt på morningen når jeg trenger 5 min ekstra i sengen :P

Vi hadde over lekegrinden til storesøster. Vugga lå hun aldri i... Kun vår seng. Denne gangen skal jeg også ha over stellebordet :)

Hadde ikke uro til frøkna og har ingen planer om det denne gangen heller...

Sist hadde vi bare over vuggen i stuen :) så ikke behov for å ha over sengen.

Våre gutter ble avhengige av musikken for å sovne. Han på 5,5 år hører enda på musikken når han legger seg (ikke når han sover borte). Så til babyen blir set uro over lekegrinda, ikke senga.

Vi har en uro med lyd, og en "lampe" på siden av sengen, den skifter farge og lyser i taket. Når vi legger lillegull så tar vi på lampen, så ligger han å ser på den til han sovner. Og den uroen blir egentlig bare brukt på morningen når jeg trenger 5 min ekstra i sengen :P
En sånn hadde vi og til andre mann :) funket veldig bra! Behagelig musikk som han blei kjent med... Vi kunne sitte den på, si god natt og gå ut av rommet... Så sovnet han. Også mye brukt på morningene :)

Har fått en uro med musikk i...men usikker på hvor mye den vil bli brukt. Får se når den tid kommer :)

Våre gutter ble avhengige av musikken for å sovne. Han på 5,5 år hører enda på musikken når han legger seg (ikke når han sover borte). Så til babyen blir set uro over lekegrinda, ikke senga.

Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på som utfall, da tror jeg at vi dropper over senga og holder det til lekegrinda ;) takk for tips ;)

Jeg bruker ikke uro. Men vi bruker babygym mye på dagtid og hvis han er litt urolig ved leggetid har vi babycall med musikk på som han hører på da :)

Så var det å velge hvilken uro man vil ha..er jo så mange å velge imellom :p

Back
Topp