Uro og luftbobler i magen

MammantilL

Snartmammatil2
Hei:)
æjeg er nå litt over seks uker på vei, kanskje mer også. Men har fryktelig med bobler i magen. Kjnnes skikkelig ut som liv, selv om jeg vet det er tidlig. Samboern min har kjent endel og syns det kjentes ut som liv, han vet jo også at det er luft.

Har dere kjent mye av dette?? Når er det tidligst man kan kjenne liv? :)
 
det er ting som flytter på seg i magen din.. slik at livmoren får bedre plass :) og liv kjenner man nok ikke før nærmere 15-20 uker, kommer hwlt annpå... med min første kjente jeg liv fra uke 15, men andre jeg vet om ikke kjente noe før i uke 20
 
jeg og har masse uroligheter i magen, er omtrent like langt som deg :) det kjennes veldig likt ut som når man kjenner liv, husker ikke eksakt hvor langt jeg var da jeg kjente liv sist, mener det var rundt uke 16-17, etter ordinær ultralyd :)
 
har det helt likt, MASSE små bobler og følelsen av at det beveger seg, men det nok bare magene som lurer oss litt ;) for det er ikke mulig å kjenne liv ennå, må jo huske på at den lille lille lille babyspira inni der er så knøttliten at det hadde vært umulig å kjenne noe som helst :)

sist kjente jeg fra uke 13 og utover, da VISSTE jeg at det var liv og ikke luft :) herlig.
 
det er ting som flytter på seg i magen din.. slik at livmoren får bedre plass :) og liv kjenner man nok ikke før nærmere 15-20 uker, kommer hwlt annpå... med min første kjente jeg liv fra uke 15, men andre jeg vet om ikke kjente noe før i uke 20

Ja er helt s'rt, for hadde det ikke sånn med min første :) luft som føles som liv. men ja, man merker virkelig at det skjer ting der da ;) og det er sååå hææærlig <3
 
jeg og har masse uroligheter i magen, er omtrent like langt som deg :) det kjennes veldig likt ut som når man kjenner liv, husker ikke eksakt hvor langt jeg var da jeg kjente liv sist, mener det var rundt uke 16-17, etter ordinær ultralyd :)

Ja var vel rundt der jeg kjente liv forrige gang jeg også. vet jo embryet er super lite. men liker følelsen ;) føler meg liksom gravid :p
 
Ja var vel rundt der jeg kjente liv forrige gang jeg også. vet jo embryet er super lite. men liker følelsen ;) føler meg liksom gravid :p

helt enig, luller meg inn i tanken om at om ikke så altfor lenge, så er det den lille som lager den herlige følelsen :love7
 
Back
Topp