Urk... Isjarsen er i klem :(

Linselusen

Linselusen
overvurderte meg selv, og satte opp ett svært telt i Hagen, til guttene i dag... Fant ut at det ikke er vits i å vente på at sambo skulle gjøre det, så tok saken i egende hender i dag.... Brukte 3 timer på det j*****skapet .. Aldri igjen mens jeg er gravid....

Og nå sliter jeg med å reise meg og gå på høyre fot, er så jævlig vondt :arghh:... Kommer seg når jeg har fått beveget litt på meg heldigvis... Hadde det slik med første mann og, slet en del med den... Men husker ikke hva jeg gjorde for å få det bedre....

Noen som har noen tips?

Uff, dette høres ikke bra ut. Jeg er usikker på om dette kan hjelpe i de tilfellene der isjias utelukkende skyldes graviditet (ekstra tyngde på bekkenet), men det kan ikke skade å tøye forsiktig... søk på Google bilder eller tilsvarende, etter "piriformis strekk". Da får du opp bilder av noen tøyeøvelser som du kan bruke. Jeg ville startet med å gå veldig rolig inn i stillingen, holde ca et minutt, du skal kjenne at det strekker, men ikke direkte smerte. En gang på hvert ben. Hvis det kjennes ok neste dag, kan du forsøke å gjøre 2-3 gjentagelser på hver side.

Åååh det er drit vondt :( jeg går sånn hele tiden.. Per 5 skritt så iler smertene.. Hos meg hjelper masasje :)

Håper tipsene til murmel og rosahårdott hjelper, sånt er grusomt vondt.

God bedding!

Back
Topp