Urinveisinfeksjon.......

~Stjernemor~

Elsker forumet
Hva lindrer smertene?

Føler jo som om jeg har en kaktus i blæra og tisser piggtråd.....[:@][:'(]

en kur fra legen..

ORIGINAL: soline

en kur fra legen..

Ja, jeg har fått Selexid, men smertene må vel gi seg snart vel.......

Cranmax tranebær kapsler fra helsekost. 2 om dagen som forebyggende, 4 hvis det allerede er tegn til infeksjon. Men hvis det ikke har hjulpet i løpet av et par dager så ta en tur til legen. Hjelper og å drikke masse, masse vann, få skylt ut systemet. 

Drikk appelsinjuice, det var det første rådet jeg fikk av både JM og lege[:)]

få legen til å sende resept direkte til apoteket og hent ut en resept, pilla letter på trykket med det samme.

tranebær funker ikke noe særlig når kaktusen har grepet tak i blæra. isåfall kan de dempe smerten litt for så å blusse opp igjen.

så jeg vil anbefale deg resepten og heller ha tranebær i skapet og ta de da du føler en infeksjon kommer. har slitt litt med det selv og har endelig lært at respeten er best, så nå har jeg noen piller i skapet just in case.

lykke til[:)]

jeg begynte på en selxid kur på ettermiddagen, og smertene ble mindre første kvelden dagen etter..  så det tar litt tid hvis du ikke har noen andre smarte ideer om hvordan og bli kvitt smertene..:S
Føler med deg!! for det gjør stygg vondt!

Jeg begynnte på Selexid-kuren kl 09 i dag morges. Har tatt 4 piller til nå. Skulle ta en tablett morgen, middag og kveld. Og den første dagen skulle jeg ta dobbel dose....

så da håper jeg på snarlig bedring.......[&:]

ORIGINAL: ~Stjernemor~

Jeg begynnte på Selexid-kuren kl 09 i dag morges. Har tatt 4 piller til nå. Skulle ta en tablett morgen, middag og kveld. Og den første dagen skulle jeg ta dobbel dose....

så da håper jeg på snarlig bedring.......[&:]

håper den virker. tror det er samme kur jeg har liggende, men har brukt andre som også er effektive.

den ene skulle man begynne med på morgenen, men det gadd jeg rett og slett ikke vente med ...eller klarte ikke pgr smerten. så begynte på kvelden med det samme jeg fikk pakka i hus.

God bedring da hvertfall:) finner du noen smarte løsninger så si fra:)

ORIGINAL: soline

God bedring da hvertfall:) finner du noen smarte løsninger så si fra:)

Jotakk.

Drikker appelsinjuice nå[;)]

Back
Topp