URINVEISINFEKSJON

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Uff så glad jeg dro til legen idag! Har hatt UVI flere ganger før, og da er jeg aldri i tvil, kjenner det alltid igjen med engang. Fikk streng beskjed av lege tidlig i svangerskapet at grunnen til at man alltid måtte ta med urinprøver på kontroller er fordi man ikke kan gå lenge med det da det framprovosere abort.

De siste dagene har jeg ikke hatt symptomer på UVI, men utrolig gromsete urin så følte det kanskje var noe. Leste litt og fant ut at gravide ofte ikke merker en UVI fordi blæra er "løs" :p tenkte bare informere om andre ikke visste dette! For hadde veldig sterk UVI, og fått anitibiotika. Men i forhold til alle andre ganger, gjør ikke denne vondt :p

Så bra du kom deg til legen da :)
Håper det går fort over!
Og takk for info ;)

Hadde det jeg også. Var til legen sist uke. Eneste symptomet var smerter i magen akkurat der og då.

Hadde det jeg også. Var til legen sist uke. Eneste symptomet var smerter i magen akkurat der og då.

Hvor i magen satt disse smertene? Jeg kjenner litt stikk her og der, men det er nærmere navlen da. Har vært mye plaget med uvi tidligere, og har ikke vært på kontroll på snart 6 uker, så mye kan vel ha skjedd siden det :)

Hvor i magen satt disse smertene? Jeg kjenner litt stikk her og der, men det er nærmere navlen da. Har vært mye plaget med uvi tidligere, og har ikke vært på kontroll på snart 6 uker, så mye kan vel ha skjedd siden det :)
Var rett nedenfor navlen. Føltes ut som sting eller noe.... var verst når jeg bøyde meg fremmover.

Hmm, kanskje jeg bør ta en tur til legen over helga da!

Jeg også hadde vondt i magen, regnet med at det var livmor som strakk seg men var nok UVI ja :/ finnes hjemmetester du kan kjøpe på apoteket hvis du er usikker :D de har jeg kjøpt inn nå!!!!

Oj hjelp har samme smerter :o men har legitime i februar! (Første uken..) tror jeg må ringe legen asap + kjøpe tester :) bra tråd!

Jeg også hadde vondt i magen, regnet med at det var livmor som strakk seg men var nok UVI ja :/ finnes hjemmetester du kan kjøpe på apoteket hvis du er usikker :D de har jeg kjøpt inn nå!!!!
Hva koster de da? Trodde de var svin dyre...

Back
Topp