Urinveisinfeksjon

Applepie

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
Jeg er så lei, virkelig lei av å få det gang på gang. Nå kjenner jeg har fått det igjen. Siste gang var for to uker siden:(
All råd mottas gjerne! Tror nesten jeg må til legevakta nå uansett for det er blitt bare verre:(

Ville nok fått tak i ein kur så fort som mogleg.. Om du ofte er plaga av det ville eg nemnt det.
Likar du tranbærjuice? Det kan hjelpa deg

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

jeg har hørt at mannen og bør behandles samtidig?iallefall om den kommer ofte tilbake

Jeg var plaget med det hele tiden i mange år. Legen sa det var veldig viktig å tisse rett etter sengehygge, og har kun hatt begynnende uvinfeksjon et par ganger i året etter det tipset. Når jeg kjenner infeksjonen komme så drikker jeg to-tre glass ila dagen med 1/3 sitronsaft (den gule flasken) og 2/3 vann. Smaker ikke godt, men tar knekken på mine infeksjoner før det får satt seg skikkelig. verdt et forsøk neste gang du kjenner noe;)

Bruker du noe forebyggende? Tranebær? Hiprex? Nå vet ikke jeg om man kan bruke noe av det som gravid, da men...

Det er viktig å få det behandlet raskt når man går gravid, for det kan fort bli nyrebekkenbetennelse av det. Drikk masse sure drikker, som appelsinjuice, tranebærjuice og ta c-vitaminer.

Kan ta tranebær kapsler dersom juicen ikke frister ♡ surt er bra, søtt bør du spise/drikke minst mulig av. God bedring!

Takk for råd jenter! Skal prøve juice, tranbærstabletter også nå. Hiprex fikk jeg av legen forrige gang og det rakk jo ikke jeg begynne med før dette her skjedde. Vet heller om det er noe for gravide, men sjekker pakken når jeg kommer meg hjem;)
Tisse før og etter - metoden har jeg heletiden gjort men til ingen nytte..
Og nyrebekkenbetennelse har jeg også fått pga det og det er absolutt ikke noe gøy å få:(
Sitter nå på legevakta og venter så får vi se..

Lykke til :) Håpar du får ein kur som tek det fort :)

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Tusen takk:*
Da har jeg fått bekreftet det. Og i morgen blir det en del prøver før jeg kan begynne med antibiotika. Meeeen det beste av det hele er jo at jeg fikk meg en gratis ultralyd :p både ut- og innvending. Jeg så en liten prikk der inne og herre for en følelse :love017
Tror jeg er veldig forelsket akkurat nå<3
God natt fine dere:sleep002

Last edited:
Da har jeg fått bekreftet det. Og i morgen blir det en del prøver før jeg kan begynne med antibiotika. Meeeen det beste av det hele er jo at jeg fikk meg en gratis ultralyd :p både ut- og innvending. Jeg så en liten prikk der inne og herre for en følelse :love017

Så deilig da!! :)
Kva type prøvar er det?

❤️Gutt februar 2014❤️

Så deilig da!! :)
Kva type prøvar er det?

❤️Gutt februar 2014❤️

Det aner jeg faktisk ikke! De skrev ei lang liste til laboratoriet som jeg skal til i morgen, oftest dobbelt sjekke bakterien og at det er riktig kur mot riktig bakterie iom jeg tidligere har hatt komplikasjoner av visse behandlinger. Får nok vite mer hos dem i morgen;)

Sikkert en deilig følelse å endelig se det med egne øyne!

Alt er så nytt for meg enda, at jeg vet egentlig ikke om det har gått helt opp for meg. Uvant å tenke på st hvis jeg er litt mer sulten enn til vanlig er det en stor grunn til det. Og at vi snart skal bli tre, en som alltid skal være min og som jeg skal paSse på! Uvirkelig egentlig :)

Det ble en liten digresjon, men følte jeg måtte skrive det.

Håpe du får svar på prøvene fort og at du kommer igang med antibiotika snarest :)

Back
Topp