Urinveisinfeksjon

Happypig

Betatt av forumet
Jeg var hos legen i dag og fikk påvist et bittelite utslag på urinveisinfeksjon. Skal levere en ny prøve i morgen og evnt onsdag for å se om jeg trenger medisiner. Men er det noen som veit om dette kan være farlig i noen grad,og er det noen som har tips for å unngå UVI?

23. Oktober 2014 <3

Husk å tiss etter sex! Men det vet du sikkert?:) hold deg varm på beina også :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Drikk tranebærjuice og tiss ofte så det ikke bli liggende for lenge i blæren :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jepp,det gjør jeg :) Er ofte kald på beina (hatt det problemet i alle år),så får bli fast bruker av ullsokker og bo foran peisen fremover :)

23. Oktober 2014 <3

UVI i seg sjøl ska vel ikkje v farlig, så lenge du får behandling. E værre om du lar da gå for langt, og da utvikle seg t nyrebekkenbetennelse, då e da fare for at da sette igong fødselen...detta skjedde med svigerinno mi i begge hennas svangerskap. Første blei født i uke 25 og andre i uke 21. Gjekk dessverre gale med begge englejentene hennas :angel13:angel13:love7

Jeg hadde også uvi i forrige uke, du får antibiotika hos legen og går leverer en urinprøve til kontroll 4-5 dager etter fullført kur.
Null stress :-)

Eg og fikk litt utslag! Men de ville ikkje behandle samt det ikkje utvikla seg til verre pga det e ikkje heldig med medisinering samt man absolutt må! Må gå å ta nye prøver hver 3 uke for å se at det ikkje utvikler seg.

Ikke sitt på kaldt underlag. Så er det viktig at man tørker seg riktig når man har vært på do. Begynn fremme og avslutt bak. Ja, eller noe slikt:)

Jeg har også hatt urinveisinfiksjon, fikk da antibiotika denne kuren varte bare 4 i dager, Heldigvis! Etter dette har alt bare vært bra! :)

Var innom i dag å da var det ikke noe,så har vel blitt bedre da :) Så slipper medisiner.

23. Oktober 2014 <3

Back
Topp