urinveisinfeksjon

September16

Glad i forumet
Må vi gravide betale full pris for medisin for å få antibiotika for urinveisinfeksjon? Er det selexid man får?

Må vi gravide betale full pris for medisin for å få antibiotika for urinveisinfeksjon? Er det selexid man får?

jeg måtte betale. men vet ikke hva som er vanlig. jeg fikk apocillin, og reagerte kraftig på den, innlagt på sykehuset når de først hørte på meg..

jeg vil ha selixid er det eneste som hjelper på meg...

Medisinen koster det samme uansett, men kontrollen får man ofte gratis da, siden det er noen ganger, svangerskapsrelatert.

Medisiner må du nog betala selv.. Men e ikkje sikker på selexid å gravidtet.. Du kan ju næmna fry før legen att de e selexid du har effekt av.. Lycka til

Ja urinveisinfeksjon er jo ikke svangerskapsrelatert så da skal man betale både for lege og medisin

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan bruke selxid ja, men kun noen ganger (husker ikle hvor mange). Må betale selv:-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jeg fikk Selexid i svangerskapet og ja, man betaler selv.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Vær forsiktig med å gå på selexid bare... Ble allergisk etter at jeg gikk på den hver gang jeg hadde uvi. Sånn skikkelig altså..kunne dødd av det... Så pass på! Men ja, må betale!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp