Urinveisinfeksjon uten symptomer???

luringen

Betatt av forumet
I dag satte legen meg på antibiotikakur mot dette etter 3 urinprøver og 2 av dem til dyrking. Har ikke hatt noen spesielle symptomer på dette som svie ved vannlating osv...
Er det flere som har opplevd dette? Er det en typisk gravid-ting eller er det bare jeg som er rar? Har liksom innbilt meg at dette skal være ganske ubehagelig...

Vet bare at det er forskjell på urinveisinfeksjon når man er gravid og ikke gravid. Når man ikke er gravid er det ihverfall vondt og veldig ubehagelig...!

Har faktisk lurt på om jeg kunne ha UVI...men kjenner ikke de vanlige symptomene...

Jeg hadde urinveis infeksjon for ikke så lenge siden. jeg hadde ingen symtomer!

Er også en sånn symptomfri person, også utenom graviditet. Om vintern tester jeg meg jevnlig selv (er sykepleier, så gjør det bare på jobb, himla greit) siden det er oftest vinter jeg får det. Går til lege ved utslag, har flere ganger hørt av dem på legekontoret at de ikke skjønner åssen jeg kan stå oppreist som ingenting med så mye utslag. :) merker ikkeno jeg..

Ja,jeg opplevde det to ganger forrige gang jeg gikk gravid. Trodde jeg skulle merke det, siden jeg har hatt urinveisinfeksjon mange ganger (og det gjør vondt!). Eneste symptom jeg hadde var at jeg måtte ofte på do og tisse litt. Men tenkte at det var normalt når man var gravid...

Jeg hadde UVI sist svskap, merket ingenting.. Så det går fint an ja[:)]

jeg hadde det også sist svangerskap..merket ingentin! men det gikk så langt at det utviklet seg til nyrebekken betennelse.. så jeg ble skikkelig dårlig, å lå på sykehus i over 1 uke[&:]

Skal en tur innom legekontoret og levere en prøve! Får ofte uvi ellers...så kan være greit å få det testet!

Jeg ble også satt på antibiotika kur for uvi i går. Har hatt ganske stygge urinprøver en stund , men har heller ikke hatt de vanlige symptomene på uvi. Men i går fikk jeg altså beskjed om at nå måtte jeg bare ta den kuren . Blir litt uvel av den antibiotikakuren jeg, derfor jeg har utsatt det en stund å begynne på den . Tror det er ganske vanlig at gravide får urinveisinfeksjon.

Back
Topp