Urinveisinfeksjon mm.. (Detaljer)

KFH83

Endelig mamma :D
jentene i juni13
Uff.. Oppdaget en liten klump ved siden av klitoris her forleden dag. Klødde voldsomt, så jeg tenkte at det kanskje var sopp. Hadde det noen ganger sist svangerskap, helt normalt. Smurte meg i to dager med Canesten.
Igår var det så vondt at jeg dro på legevakten.. Kraftig urinveisinfeksjon med infeksjon i vevet rundt urinåpning.. :( Den lille klumpen har idag sprukket, og har fått en antibiotikakur. Har nå et sår på 1+0,5 cm som er UTROLIG vondt. All bevegelse er vondt, ligger "midt i" selvfølgelig.. :(
Fikk forklart at det ikke er fare for foster, heldigvis!
Typisk meg nå rett før jul :o

det høres ikke godt ut! det finnes ett bedøvelses middel du kan ha på ;) kanskje det lindrer smerten litt?

Uff, hørtes både vondt og plagsomt ut:( Xylocain er bedøvende, og kan brukes på slimhinner. Fås kjøpt reseptfritt på apoteket tror jeg. God bedring!

Det hørtes ikke noe godt ut! Stakkars deg :( ønsker deg god bedring!

Høres virkelig ikke godt ut:( håper det gror fort! God bedring!!

Uff, hørtes både vondt og plagsomt ut:( Xylocain er bedøvende, og kan brukes på slimhinner. Fås kjøpt reseptfritt på apoteket tror jeg. God bedring!
Kan eg bruke den i åpent sår?

Uffda :( vært mye plaget med urinveisinfeksjon, masse god bedring <3

Huff, hørtes ikke godt ut.... Masse god bedring <3

Off det er så vondt! Sliter veldig med UVI å har hatt det 5 ganger i år... Sist svangerskap fikk jeg det og det var det værste noen sinne! Fikk en kur for det som varte i 5/7 dager og to dager etterpå hadde jeg det igjen!.. Det er noe dritt

Takk! Vært å fått sjekket såret.. Fader så vondt altså :o Fikk videre kur med antibiotika og xylocain-krem, så nå krysser vi fingrene :)

God bedring. Håper det snart er bra

Back
Topp