Urinprøveglass

Ninja

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Utmarsj 2024
Hei!

Nå som vi er flere som snart skal på første time hos lege/jordmor. Hvor kjøpes det billige urinprøveglass? Blir jo en del av disse de neste månedene :happy:

Hei!

Nå som vi er flere som snart skal på første time hos lege/jordmor. Hvor kjøpes det billige urinprøveglass? Blir jo en del av disse de neste månedene :happy:
Jeg tar med mine hjem og vasker de

Apotek 1 har til 25 kr stykket i butikk :)

Sniker

I 2019/2020 fikk jeg nytt glass med fra lege/jordmor de gangene jeg husket å spør etter det. Betalte ingenting for de da den gang. Ellers kjøpte jeg på apoteket.

Sniker..
Her må vi bare ha med til første time, også får vi nytt av jm hver gang :bag: trodde det var normalen.

Undersøk gjerne hvordan det er hos dere. :)

Sniker

I 2019/2020 fikk jeg nytt glass med fra lege/jordmor de gangene jeg husket å spør etter det. Betalte ingenting for de da den gang. Ellers kjøpte jeg på apoteket.
Sniker..
Her må vi bare ha med til første time, også får vi nytt av jm hver gang :bag: trodde det var normalen.

Undersøk gjerne hvordan det er hos dere. :)
Det skal jeg absolutt undersøke! Takk for supert tips :happy:

Jeg slår fortsatt et slag for gjenbruk, altså. Lett å desinfisere med kokende vann. :)

Jm ba meg vaske det , så har gjort det med alle mine barn :) Eneste er hos lege , der forsvinner glasset og jeg føler ikke de er noe diskre der heller og løper ut på vente rommet med glass i hånda.:laughing002

Her får vi også med oss urinprøveglasset hjem. Jordmor her var ikke så nøye på om det var et syltetøyglass eller urinprøveglass:joyful:

Back
Topp