Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tar med mine hjem og vasker deHei!
Nå som vi er flere som snart skal på første time hos lege/jordmor. Hvor kjøpes det billige urinprøveglass? Blir jo en del av disse de neste månedene
Ja, jordmor foreslo det her også! Hun pleide å skylle av og ta dem med tilbake til meg etter å ha tatt prøvene. Sparer mye på det.Jeg tar med mine hjem og vasker de
Det er faktisk ganske godt poengJa, jordmor foreslo det her også! Hun pleide å skylle av og ta dem med tilbake til meg etter å ha tatt prøvene. Sparer mye på det.
Det er ikke så dyrt, men jeg var på kontroll 1-2 ganger i uken på slutten pga de var redd for sv.forgiftning. Da blir det fort pengerApotek 1 har til 25 kr stykket i butikk
Sniker
I 2019/2020 fikk jeg nytt glass med fra lege/jordmor de gangene jeg husket å spør etter det. Betalte ingenting for de da den gang. Ellers kjøpte jeg på apoteket.
Det skal jeg absolutt undersøke! Takk for supert tipsSniker..
Her må vi bare ha med til første time, også får vi nytt av jm hver gang trodde det var normalen.
Undersøk gjerne hvordan det er hos dere.
Ja, tror jeg skal be om å få tilbake glasset denne runden.Jeg slår fortsatt et slag for gjenbruk, altså. Lett å desinfisere med kokende vann.
Slike bruker jeg også, men jeg får de gratis på jobb. De fungerer ypperlig.Tror jeg kjøpte fra forskerfabrikken sist faktisk.
10 stk. rør med kork (50 ml) — Unike Julegavetips 2024 Forskerfabrikken
10 stk. rør med kork (50 ml) — UNIKE JULEGAVER TIL NYSGJERRIGE BARN– og voksne!store.forskerfabrikken.no
Har noen igjen ennå, men mannen har tatt et par til sædprøvene, så må nok bestille noen til.
Ja, har kjøpt canesten... Tipper det er sopp hos meg.. Har fått det i starten på alle svangerskapEr det noen andre her som sliter med svie ved vannlating uten at det slår ut på uvi?
Samme!Ja, har kjøpt canesten... Tipper det er sopp hos meg.. Har fått det i starten på alle svangerskap