Urinprøveglass

Vifvik

Glad i forumet
Assistert-jentene
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
I løpet av svangerskapet skal man jo ha med urinprøve på de fleste kontrollene. Er det noe sted på nettet man kan kjøpe billige glass i storpakk?
 
Det kan man helt sikkert på ebay eller amazon. På komplettapotek kan man kjøpe 10 stk for 119 kroner.
 
Sist så fikk jeg med meg nytt glass etter hver kontroll. Trengte ikke kjøpe de selv.
 
Du kan bruke f.eks en engangsplastkopp.. legg gladepack over så du ikke søler ;) Det viktige er at den er ren så det ikke blir feil prøvesvar, men utover det må det ikke være uringlass :)
Skulle bare visst hvor mye rart vi får både urin og avføring i på jobb for prøver :sick009 :laughing005
 
Sniker.

Komplett Apotek har 40% med jevne mellomrom, jeg pleide å hamstre da. Hverken fikk eller fikk tilbud om å få det med meg igjen.
Kan ta det med deg i urin prøve glass, helle det i en plastkopp på legekontor og ta med deg glasset hjem igjen :)
 
Da bestiller jeg fra komplett ;)
 
Jeg har to-tre glass fra apoteket som jeg vasker og bruker om igjen:)
 
I løpet av svangerskapet skal man jo ha med urinprøve på de fleste kontrollene. Er det noe sted på nettet man kan kjøpe billige glass i storpakk?
Jeg vurderte å skrive akkurat det samme innlegget i går:hilarious: Blir dyrt om man skal kjøpe et og et glass hele svangerskapet!
 
Jeg har ikke tenkt så langt enda. Men husker ikke heller hvordan det var her. Nr 2 er 3 år så er en stund siden jeg drev med det der.
 
Jeg fikk aldri tilbud om å få tilbake glasset :wideyed: det ble bare kastet foran øynene mine :dead: tror jeg skal kjøpe på komplett
 
Jeg fikk aldri tilbud om å få tilbake glasset :wideyed: det ble bare kastet foran øynene mine :dead: tror jeg skal kjøpe på komplett
Jeg hadde smme problem forrige svangerskap. Tror jeg fikk tilbud om å få det tilbake en gang....
 
Back
Topp