Noen som vet om det er super viktig at det er morgen urin man leverer til jordmor? Har fått beskjed om at det må være det. Så har jeg time i dag og glemte helt av å tisse i det glasset nå i morgest.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SignSkal helst være det, men der burde gå fint uansett. Er det noe uggabugga der så ser de det uansett![]()
Kan få falske forhøyninger med urein urin (hvis du ikke vasker først, ikke tar midtstråle eller rett og slett ikke har full blære), det vil si at du kan få falsk positivt utslag på ting. Mamma jobber på laboratorie så har fått vite hvorfor de er så strenge på det der.
For å safe ved å verken forurense eller fortynne urin tar du bare å ikke går på do på så mange timer som mulig og ikke drikker mer enn at du slukker tørsten. Glemmer selv av urinprøven når jeg går i halvsøvne med sprengt blære![]()
Jeg setter glasset rett over doen på kvelden. Husker det litt lettere da.Føler at blæra mi alltid er full nå som jeg er gravidmen sovnet av en liten stund og tisset da jeg våknet. Så får bare håpe det er greit
Er så fort gjort å glemme seg når man våkner og er så tissatrengt at det gjør vondtselv om jeg alltid pleier å legge glasset klart på badet før jeg legger meg.
Ikke jeg heller. Så det var litt ekstrem sport i dag. Men dag var den helt ren!!! God følelse. Ble så bekymretJeg har alltid vært klar over at man skal ha morgenurin ved urinprøve, men aldri visst at man skal ta av "midt-urinen".
Jeg også!. I går kveld satt jeg den bare ved vasken. Men den lå så fint på do lokket da jeg stod opp. Hærlige mannen <3Jeg setter glasset rett over doen på kvelden. Husker det litt lettere da.![]()