Urinprøve.

Snuffle

Glad i forumet
Januarhula 2014
Hva bruker dere å levere urinprøve i? Kom egentlig frem til at å kjøpe på apoteket kunne fort bli dyrt :P

Kjøper på apoteket.. Er jo ikke så himla mange urinprøver jeg skal levere :P

Jeg kjøper også på apoteket :)

- Flittig bruker av app'en ;)

Du får gratis på legekontoret :) Iallefall får jeg det her som jeg bor! :) De sa at hvis jeg går tom, så skulle jeg bare spørre i 'luka' så fikk jeg flere ;)

har ekstra mange timer her, så hadde vært supert om man fikk hos legen. Skal spørre i morgen når jeg skal opp å levere :)

Hmm. Da skal jeg i alle fall huske å spørre i morgen! :)

Jeg har kjøpt på apoteket. Koster de så mye da? Jeg har pleid å kjøpe med en pose hver gang så jeg slipper å kjøpe så ofte :P Jeg har kanskje ikke så mange kontroller heller? Har foreløpig det anbefalte hos jm, også vil legen se meg litt innimellom siden blodtrykket ligger så lavt.

Betalte 21 eller 25 husker ikke helt :P Derfor jeg reagerte på at de var så dyre. Men hun må ha gjort noe feil i kassa, for tror ikke jeg betalte så mye sist.

spurte på legekontoret her, men var visst ikke vanlig her :(

Betalte 21 eller 25 husker ikke helt :p Derfor jeg reagerte på at de var så dyre. Men hun må ha gjort noe feil i kassa, for tror ikke jeg betalte så mye sist.

Ja, klart, 25 kr stykket, da blir det litt dyrere.. Jeg ga 7 kr stykket for mine nå, derfor synes jeg de ikke var så dyre :p

Jeg "får" de fra jobb :) Er jo ikke så mange man trenger.

Ja, klart, 25 kr stykket, da blir det litt dyrere.. Jeg ga 7 kr stykket for mine nå, derfor synes jeg de ikke var så dyre :p

oj :) Hvor kjøpte du? Mener jeg ikke ga så mye første gang jeg kjøpte, så derfor jeg reagerte nå :P

Uringlass fra apoteket har jeg tenkt å brukernavn ikke huske at de var dyre.....på første kontroll måtte jeg koke en vitaminboks...kom ikke på at jeg trengte d før kvelden før.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp