Urinprøve, men mangler uringlass + 1 spm til

*BalleFlass*

Elsker forumet
kan jeg bruke et sånnt avent beger??

menne, jeg må opp kl 05.30 i morgen og skal ikke til legen før kl 13....skal på jobb i mellomtiden, Hvordan oppbevarer jeg den til det? er det kaldt nok i bilen? det er 10minus her

Jepp. Jeg brukte en gammel plastboks den ene gangen. Den ble kasta etterpå! Hehe[8D] Han som tok i mot den sa at det ikke var uvanlig[:D]

går nok heilt fint [:)].

så lenge du kan koke det, så skal det være greit[:)] jeg brukte babymat glass en gang[;)] funker fint det. Aldri opplevd at de ikke tar i mot om man ikek har urinprøveglass

puh! skal på første kontroll i morgen og har selvfølgelig glemt å kjøpe uringlass... og ja, jeg skal selvfølgelig kaste det etterpå [8D]

Jeg har brukt sånne nestle barnematglass når jeg har vært tom for "vanlige" urinbeger[:)] Har funka fint det[:D]

opp[:)]

Jeg har brukt alt fra tacosausglass til fetaostglass[:-] Bare vask og kok så funker det strålende! Mine urinprøver har aldri blitt avvist hos hverken jordmor, legevakt eller fastlege [8D]

opp[:D]

ORIGINAL: Tøsa

Tiss rett før du går inn til JM da, eller etter jobb.
MÅ ikke tisse hjemme vel? [8D]
Min JM hadde alltid engangskopper stående.

men jeg MÅ vel ha morgenurin? det har jeg hørt

Skulle ikke være noe problem å bruke hva som helst slags glass bare det er kokt og kan skrus helt igjen.
Ikke akkurat som at uringlassene eller begerne er sterile[8D]

Back
Topp