Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Skal på første kontroll i morgen og lurer på om jeg skal ha med urinprøve, eller om det bare er senere i svangerskapet?
Jeg må bare spørre, hva har dere urinprøve i?
Smart. Tror dere man kan koke glass i fra vanlig husholdning (f.eks tacosaus glass) og bruke disse?Jeg har kjøpt noen prøveglass på apoteket
Smart. Tror dere man kan koke glass i fra vanlig husholdning (f.eks tacosaus glass) og bruke disse?
Jeg fikk beskjed av legekontoret om å ikke bruke slike, men heller kjøpe på apoteket. Her koster det 20kr per glass, og det tenker jeg er veldig overkommelig i forhold til andre kostnader som kommer med en babySmart. Tror dere man kan koke glass i fra vanlig husholdning (f.eks tacosaus glass) og bruke disse?
Sant nok detJeg fikk beskjed av legekontoret om å ikke bruke slike, men heller kjøpe på apoteket. Her koster det 20kr per glass, og det tenker jeg er veldig overkommelig i forhold til andre kostnader som kommer med en baby
Smart. Tror dere man kan koke glass i fra vanlig husholdning (f.eks tacosaus glass) og bruke disse?
Sniker fra april!Smart. Tror dere man kan koke glass i fra vanlig husholdning (f.eks tacosaus glass) og bruke disse?
Oj da!Sniker fra april!
Morsom historie, min mor ble med meg hastesendt videre fra legen pga sukkerinnhodet i urinen til sykehuset for sjekk. De trodde hun hadde skikkelig svangerskapsdiabetes. Men egentlig hadde hun levert urinprøve i et sweet and sour saus glass som hun ikke hadde vaske godt godt
Kjøpt på både wish og eBay jeg også. Kjekt å ha stående. Litt mindre I str, men det holder i massevis. God kork som ikke lekker.Jeg må bare spørre, hva har dere urinprøve i?
Jeg skjønner ikke helt det der, jeg fikk masse glass hos jordmor, men gikk bare på toalettet hos legen hvor de har prøveglass på toalettet så man skriver navn på og setter i skapet der. Kipt og gå å drasse på et uringlass bland andre folk, tenk om det feks skulle lekke noen plass? Blir sykt stressa av slikt haha