urinprøve 3 - hehe!

Primrose

Forumet er livet
jeg lurer på.. hvis man har hatt sex dagen før man skal levere urinprøve...... vil dette slå ut på noe vis i urinprøven? hadde vært så flaut hvis sykepleieren sa "ja... du har proteiner i urinen, så ser jo hva du dreiv med i går......"

måtte få sambo til å "gjør fra seg" andre steder sist... for jeg hadde jo bare dødd hvis de hadde sagt no sånn....

*rødme*

Hvis du passer på at du er ren og tisser litt utenom før du tisser i prøveglasset, så skal ikke urinen bli forurenset av andre ting [;)]

ja, det gjør jeg hver gang... men tviler på at jeg tør å ta sjangsen. ikke det at de ikke vet at man har sex da [8|], så er jo sikkert bare tullete... hehe

Like flaut å komme til legen å si at du er gravid?....med tanke på at det må sex til?
dette er vel noe av det leger og jordmødre IKKE tenker på.

Du kan fint ha sex uten at det kommer til å gi utslag...Du tisser litt først i do så i koppen...Har du proteiner så kan det komme av andre ting og ikke fra mannen...

Men kanskje lurt å holde seg unna litt kos dagen før en kontroll??[;)][8D]

haha[8D]
De har aldri sakt noe til meg om det iallfall[8D] (men tanken har slått meg mange ganger før, så du er ikke alene om å ha tenkt det)

ORIGINAL: mokkenikke88

haha[8D]
De har aldri sakt noe til meg om det iallfall[8D] (men tanken har slått meg mange ganger før, så du er ikke alene om å ha tenkt det)

TAKK!!! hehe

hi hi Noe så flaut.

Jeg var på ul forrige fredag, å måtte levere, hadde jo kost kvelden før [8D] Å jeg hadde 2+ proteiner i urinen. men de kommenterte det ikke. bare at det ikke var farlig. men kan det ha kommet av kosen????? [8D]

med forrigemann fikk jeg spørsmål en gang om jeg hadde hatt sex dagen før fordi det var proteiner i urinen...
dødde av "skam", så nå er det aldri action dagen før urinprøve lenger...

Back
Topp