Urinpose barn??

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Jenta på 14 Mnd e så sår nedentill. Klør og griner nær hon skall tissa. Har vart i kontakt med legevakten. De vill ha ett urinprøve. Eg har køpt in urinposer men eg tror ikkje eg klara festa det der ned Pga hon er så sår nedentill. Så nå trenger eg tips . Er helt fortvilet Stakkarn har så vont :(

På jobben la vi bomullsdotter i bleia og klemte ut urin fra den.

God bedring til jenta di. Ikke noe greit når de har vondt:(

Det finnes urinstix som man kan legge i bleien. Vi har i alle fall det. Fint når det er utfordrende å få tatt urinprøve på andre måter. God bedring til lille vennen.

Uff...husker jenta mi måtte ha på seg urinpose..det skriket som kom da jeg skulla av med det glemmer jeg aldri..har du andre alternativ,så gjør det i stedet :)
God bedring til tuppa ;)

Det finnes urinstix som man kan legge i bleien. Vi har i alle fall det. Fint når det er utfordrende å få tatt urinprøve på andre måter. God bedring til lille vennen.
Va heter de urinstixen vet du det?? Hvor får man køpt de

Uff...husker jenta mi måtte ha på seg urinpose..det skriket som kom da jeg skulla av med det glemmer jeg aldri..har du andre alternativ,så gjør det i stedet :)
God bedring til tuppa ;)
Uff de e skrekken. Eg klara ej ta de på før hon er så sår. Å så tenkt klistra den så sår hud ja uff nej nej .

Klarer du å få henne til å tisse uten bleie? Om du holder henne over ei potte, vask, bøtte (med en ren pose i)?

Snu bleien og ta den på henne. Da kan du være rask og fylle opp uringlass med urin som du heller fra bleien.

Fyll på med vann/saft/noe hun liker å drikke, og plasser henne på nyvasket potte med god underholdning foran. Ipad, tv, film, hva som helst som engasjerer henne.

Back
Topp