Urinlekkasje

SpinnVill

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Noen som har det her, evt. hva er det dere gjør? Bind? Noen som egner seg mer enn andre? Litt usikker på hva som skjer med meg. Har utrolig vonde smerter i blæreområdet/ der livmoren var før. Endte i tårer når jeg gikk av bussen og skulle hjem. Kom i bølger i hele går og måtte ligge nesten helt flatt før smertene ikke var der lenger.

Kunne ikke gå, hvert steg var helt forferdelig, og å sitte oppreist var uaktuelt. Kan dette være tegn til urinveisinfeksjon? Aldri hatt sånne symptomer knyttet til den slags før.

Jeg vet ikke hva det kan være, men ville sjekket for uvi i alle fall :)

Jeg får levere en urinprøve imorgen hos fastlegen. Håper det ikke er en UVI igjen altså!
Det hørtes lurt ut. Håper prøven ser bra ut og at det ikke er en ny runde:)

Bra at du skal sjekke for uvi.

Ang lekkasjer har jeg det når jeg nyser kraftig feks. :/ knip knip!

Sikkert uvi, hadde det for noen uker siden , men symptomene var så annerledes enn til vanlig , men var helt grusomt vondt , synes det gjorde vondt hele tiden når jeg snudde meg eller noe :/

Sikkert uvi, hadde det for noen uker siden , men symptomene var så annerledes enn til vanlig , men var helt grusomt vondt , synes det gjorde vondt hele tiden når jeg snudde meg eller noe :/
Det er noe lignende sånn jeg har det. Om det er noe slags press på blæreområdet, så gjør det ekstremt vondt. Om jeg ligger nesten helt flatt, så går det bra.

Det er noe lignende sånn jeg har det. Om det er noe slags press på blæreområdet, så gjør det ekstremt vondt. Om jeg ligger nesten helt flatt, så går det bra.
Samme som jeg hadde , akkurat som det stikker og kommer på en måte små kramper :/

Back
Topp