Urinlekkasje...

Leonardo

Forelsket i forumet
Jeg kan ikke si jeg har vært flink med knipeøvelser, men føler jeg har bra kontroll.. Bortsett fra når det er en stund siden jeg har tissa og jeg plutselig nyser :-( Da kommer det noen små dråper, bruker derfor truseinnlegg.. Er jeg den eneste? Dette er barn nummer tre, har ikke vært sånn på de to andre..

Jeg kan ikke si jeg har vært flink med knipeøvelser, men føler jeg har bra kontroll.. Bortsett fra når det er en stund siden jeg har tissa og jeg plutselig nyser :-( Da kommer det noen små dråper, bruker derfor truseinnlegg.. Er jeg den eneste? Dette er barn nummer tre, har ikke vært sånn på de to andre..
dette er min første og jeg sliter med det samme.. er visst helt normalt.. kniper og kniper her også..

Jeg sliter også. Det starter nesten med en gang jeg blir gravid, så tror det også er litt hormonell betinget?? Har ikke den sterkeste bekkenbunnen til vanlig og trampoline er uaktuelt, men nå er det verre en til vanlig. Burde knepet mer!!

Jeg sliter også. Det starter nesten med en gang jeg blir gravid, så tror det også er litt hormonell betinget?? Har ikke den sterkeste bekkenbunnen til vanlig og trampoline er uaktuelt, men nå er det verre en til vanlig. Burde knepet mer!!
Like hormonelt som bekkenløsning.. handler om at alt blir slakkere av sener, leddbånd og muskler.. desverre.. men retter seg vel litt etter fødsel..

Hvis jeg må skikkelig på do så kommer det gjerne en dråpe eller to. Eller hvis jeg nyser/hoster mens jeg er tissatrengt så kommer det litt.

Nei, aldri opplevd, men er redd noen ganger når jeg nyser eller anstrenger meg.. 4.mann...

Like hormonelt som bekkenløsning.. handler om at alt blir slakkere av sener, leddbånd og muskler.. desverre.. men retter seg vel litt etter fødsel..
Ahh, er det derfor! Har ikke falt meg inn engang at blæra påvirkes på samme måte!

Jeg var sikkelig forkjøla og hadde bronkitt og div i 6 uker i høst, da lak jeg flere ganger når jeg hosta!! :/

Du er ikke alene. Har vært syk og hostet veldig mye. Da var det ikke lett og ha kontroll på blæra. Har heldigvis blitt bedre nå som formen kommer seg.

Back
Topp