Urinen lukter popcorn!

Mikaela89

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Juligull2021
Altså, unnskyld meg for at jeg snakker om urinen min. Men, de to siste gangene jeg har tisset i dag har urinen min luktet popcorn, sånn kinopopcorn med smeltet smør på! Er det noe galt med meg, eller kan dette være et graviditetstegn? :rolleyes: har lest at gravid-urin kan lukte litt ekstra sterkt, men tror ikke jeg har hørt noe om smeltet smør eller popcorn.

Har testet negativt i da g (7/8 dpo) så jeg prøver sikkert bare desperat å holde fast i håpet :banghead:
 
Kan være UVI.
 
Det kan vær et tegn ja! Første avsløring hos meg er at urinen endrer lukt (litt søtaktig) og ser litt grumsete ut krysser fingrene for deg!
 
Det kan vær et tegn ja! Første avsløring hos meg er at urinen endrer lukt (litt søtaktig) og ser litt grumsete ut krysser fingrene for deg!
Lukter ikke søtlig egentlig, veldig likt som popcorn bare. Jeg får sjekke om det kan være uvi, selv om jeg selvsagt håper det er et tidlig tegn på graviditet :D
 
Popcorn har j aldri tenkt d kan ligne på, men syns plutselig urinen lukter annerledes, uten at d har noen årsak!

Uvi lukter ganske spesielt og vondt syns j. Ikke hatt d selv, men som sykepleier er d en lukt som er lett å gjenkjenne.
 
Sist jeg var gravid luktet det faktisk popcorn.... Sa det til mannen, men han hadde ikke lyst å komme å lukte...
 
Back
Topp