urin prøve

vevina

Forumet er livet
hehe :)
ja kjeder meg.
men hva pleier dere å levere urin prøve i hos lege eller jm?
jeg har alltid kjøpt sånt eget glass i plast.
jm sa at dette ikke var nødvendig, og så sist jeg var der et svært syltetøy glass som sikkert har vært brukt[;)]
hehe leta huset rundt, skal til jm i morra og har ikke flere sånne glass, så nå har jeg vasket et taco saus glass[8D]

hehehe, jeg har hamstret fra apoteket [8D]
Leverer både hos lege og jm så blir en del glass [8D], så her blir urinen sjekket hver 14 dag, er egentlig greit for vært
mye plaget med uvi før jeg ble gravid [:)]

Sist tok jeg med sånn glass til urinprøve, men alle andre kontroller har jeg alltid glemt det jeg, så har måttet tisse i en plastkopp hos lege/jordmor. Må jo ALLTID tisse fortiden så det er aldri no problem ;) Men leste et sted at det skal være sterilt, men blir vel det om du vasker det ille godt...

putta det i oppvaskmaskina jeg......

Jeg kjøpte et på apoteket, og JM min sier at man kan bruke de om igjen hvis de skylles og vaskes godt. Så det har jeg gjort til nå..[:)]

Æ kjøpe på apoteke eller hos legen.

ORIGINAL: Eirin85

Jeg kjøpte et på apoteket, og JM min sier at man kan bruke de om igjen hvis de skylles og vaskes godt. Så det har jeg gjort til nå..[:)]

jm her kaster alltid beholderen etterpå

Jeg har kjøpt på apoteket.

Jm tilbød meg en gang å ta det med hjem, men jeg gadd ikke, skulle rett på jobb. Sist bare kastet hun det, like greit det. Hos legen ser jeg det aldri igjen, leverer i luka bare.

ORIGINAL: Linn1986

Jeg også kjøper de på apoteket!

Takk for påminnelsen! Nå må jeg begynne å lete etter et i flytteeskene mine, skal levere i morgen[:o][8D]

Eg he fått gratis nytt beger hos både jm og lege eg hver gang etter jeg har vært der.

Må kjøpe på apoteket [8D]

Kjøper på apoteket jeg. Synes det er greiest[:)]

Jeg får gratis glass hos legen jeg, 10 stykk i slengen[:-] 
Så når jeg begynner og bli fri så bare spørr jeg etter nye [:)]

Kom til å tenke på sist jeg satt og ventet på svar på blodprøver hos legen så sto det et digert syltetøyglass der.. Jeg kødder ikke når jeg sier at det var over halvfullt med noe som jeg er ganske sikker på var urin[8D] Ble helt sjokkskadet jeg[8D]

jeg får mine gratis hos jordmor:)

Jeg har kjøpt på apoteket, og har derfor et lite lager liggende[;)] Aldri i livet om jeg hadde tatt et uringlass med hjem og vasket det; da spanderer jeg heller de ti kronene det koster å kjøpe nytt[8D] Sist gang hadde jeg glemt urinprøven i kjøleskapet, så måtte derfor tisse i en kopp på legekontoret. Følte meg passe teit da jeg gikk gjennom hele venterommet med en halvfull kopp med tiss i[8D] Sa til damen bak skranken: "Skal det være en kopp med eplejuice?" Hun smilte ikke engang, så det var vel feil dame å spøke med[8D]

jeg har en mamma som jobber på labratoriet på meieriet, hun har tatt med en haug med sånne sterile glass/beger til meg ;)

ORIGINAL: Miu

Jeg har kjøpt på apoteket, og har derfor et lite lager liggende[;)] Aldri i livet om jeg hadde tatt et uringlass med hjem og vasket det; da spanderer jeg heller de ti kronene det koster å kjøpe nytt[8D] Sist gang hadde jeg glemt urinprøven i kjøleskapet, så måtte derfor tisse i en kopp på legekontoret. Følte meg passe teit da jeg gikk gjennom hele venterommet med en halvfull kopp med tiss i[8D] Sa til damen bak skranken: "Skal det være en kopp med eplejuice?" Hun smilte ikke engang, så det var vel feil dame å spøke med[8D]
HAHAHA, eg hadde ledd [:D][8D]
Og eg og kjøper på apoteket. Like greit.

Back
Topp