Uri Geller/Michael Jackson på tv2..

Bleiemos

Forumet er livet
Hadde gledet meg litt til å se dette programmet, men for meg virker det nesten mer som om Geller på en måte bare "skryter" over at han kjente MJ....?? Andre som ser på?

ORIGINAL: Fridasinmamma

Hvor og når? Geller who?

På tv2 NÅ!![:)] Geller type tryllekunstner mener jeg...!

Er igrunnen det inntrykket jeg også sitter igjen med....  At han bare skryter altså....

ORIGINAL: @ne

Er igrunnen det inntrykket jeg også sitter igjen med....  At han bare skryter altså....

ja! For på måten han snakker om han på virker det ikke som om han kjente han så VELDIG godt personlig! Forteller mest om hva HAN har gjort for MJ, på en måte som for meg virker som skryting. Greit å lage slike dokumentarer dersom man er en nær venn og kan fortelle mye om MJ og hvem han var, men han her forteller jo egentlig bare om enkelthendelser han har hatt med popkongen, på en måte som gir meg inntrykket av at han ikke akkurat hadde daglig kontakt med han..

Takk for tipset! Er en ihugga MJ fan! Og vil få med meg alt sånnt[:D]

Må ta opp da.. for snuppa er ikke i seng enda.. og jeg må ha full konsentrasjon[:D]

Hadde skrytt jeg også visst jeg kjente han så godt, MJ virker som ett utrolig menneske!!
så varm og harmløs![:)]

ORIGINAL: Heijdii

Hadde skrytt jeg også visst jeg kjente han så godt, MJ virker som ett utrolig menneske!!
så varm og harmløs![:)]

Sign [:)]

Back
Topp