Urgh!

~ruby~

Forumet er livet
Nå nærmer dagen med stor D seg veldig!!! [:@][:@][:@]

Var innom sykehuset i dag for å ta blodprøver.... Jeg får grøssninger [&:], det betyr jo bare at dagen er her straks... altså torsdag!

Uææææhhhhhh.... den måtte bare ut!!!! [8D]
Joda, jeg vet det sikkert går bra, men det sitter en liten meg inni meg, og henne er så absolutt ikke enig!!!!!!! [:D][8D]
Har brukt mange timer til å gruble på hvorfor dette skremmer 'livskitten' utav meg....[:(] Tror kanskje jeg har et svar... uff..

Jeg trenger trøst..... [:(][:(]  Noen som har en godklem på lur???[:)]

jeg har maaaaaaaaaaaaange god klemmer på lur til deg Ruby! [:D] Dette skal gå så bra så!

ORIGINAL: Mammacili

Huffda...ikke noe gøy å grue seg slik. Jeg har jo sykehusangst så jeg forstår deg sååå godt!!MEN; dette skal nok gå så bra så- sender masse go`klemmer til deg.

Det var go'klemmer det!

Ja, det var denne angsten da..... [8D]

ORIGINAL: ThereseAa

jeg har maaaaaaaaaaaaange god klemmer på lur til deg Ruby! [:D] Dette skal gå så bra så!

Det var godt å høre! [:)]

dette går så bra så!!
Sender deg mange gode klemmer[:)]

Masse STORE klemmer fra oss her i Tromsø!!!!!

Masse lykke til! Skal tenke på deg[:)][:)][:)] Dette går nok bra!

Huff da Ruby!!! Det er aldeles ingen god følelse å ha angst, vet alt om det[:)] Jeg, Rolf og Kristoffer sender deg en HUGE hug (denne er så søt) og ønsker deg masse lykke til!!!!

Dette går så bra så! Lykke til! [:)]

Lykke til snuppa!! Dette går strålende skal du se!![:)]
Tenk så deilig det blir i jula da, ferdig med alt mattullet og kan spise hva du vil[:D]

Skal du fjerne galleblæra?

I så fall har jeg vært med på flere slike operasjoner, og det er ett lett inngrep, og pasientene kommer seg fort!! Så du er nok raskt på beina igjen!!! Dette går så bra! som de andre sier, det blir så mye bedre etterpå!![8D]

Masse lykke til [:)] 

Ser ut som jeg er den eneste som ikke har fått med meg hvofor du skal på sykehuset [:)]

Lykketil!!!
Dette går så bra atta[:)]

Stor trøsteklem herfra[:)]

Det kommer til å gå så bra så! [:D] Masse lykke til!

Hei ruby!
Hvorfor måtte du ta galleblæra nå igjen?
Tror mamma sin lege må gå skolen om igjen ser du, hun har de samme (så vidt jeg husker) problemene som deg..

Håper du ser dette..

ORIGINAL: MammaAne

Hei ruby!
Hvorfor måtte du ta galleblæra nå igjen?
Tror mamma sin lege må gå skolen om igjen ser du, hun har de samme (så vidt jeg husker) problemene som deg..

Håper du ser dette..

Har gallestein, fikk påvist det i sommer etter flere anfall. De tok ultralyd av galleblæra og da så de dem.
Mange plukker bare ut steinen, men siden jeg får anfall av bare bitte litt fett mat, så tar de hele greia. Ellers tror jeg at jeg kommer til å få problemer igjen seinere.

ORIGINAL: Bølla 22.mai

Huff da Ruby!!! Det er aldeles ingen god følelse å ha angst, vet alt om det[:)] Jeg, Rolf og Kristoffer sender deg en HUGE hug (denne er så søt) og ønsker deg masse lykke til!!!!

Kjempe søt! [:)]

Back
Topp